فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس خبر داد؛

فعالیت ۱۰۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در ایام کرونا در فارس

سعید یوسفی از فعالیت بیش از ۱۰۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در ایام کرونا در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ - 06June 2020

فعالیت100 گروه‌ جهادی بسیج دانشجویی در ایام كرونا در فارسبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «سعيد یوسفی» فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با بیان اینكه با شیوع كرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها طی این ایام رویكرد فعالیت‌های ما به گونه‌ای شكل گرفت كه عارضه كرونا تأثیر آنچنانی بر این فعالیت‌ها نداشته باشد اظهار داشت: ضدعفونی معابر توسط ۱۰۰ گروه جهادی در قالب گرو‌ه‌های ۱۵ نفری را از دیگر فعالیت‌های بسیج دانشجویی در ایام كرونا و همچنین راه‌اندازی ۱۰ كارگاه تولید ماسك توسط بسیج دانشجویی در سطح استان  با تولید ۲۵۰ هزار ماسك از فعالیت های این گروه های جهادی است.

تولید ۳ هزار گان در دو كارگاه متعلق به بسیج دانشجویی، تولید بیش از ۳ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌كننده، تهیه و تویع ۶ هزار بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی‌كننده، ماسك و دستكش توسط گروه‌های جهادی از دیگر فعالیت‌هایی بود كه وی از آن‌ها نام برد.

فرمانده بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: در سطح دوم ۱۵ هزار بسته معیشتی را خودمان با كمك خیران در ماه مبارك رمضان تهیه و میان اقشار آسیب‌دیده از شیوع كرونا توزیع كردیم.

فرمانده بسیج دانشجویی فارس، فعالیت ۲۰۰ گروه تربیتی تشكیلاتی در دانشگاه‌های استان را یادآور شد و گفت: این گروه‌ها با مدل صالحین بسیج و بومی‌سازی دانشگاهی برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینكه در حوزه فرهنگ‌سازی از نمایندگان استان درخواست كردیم تا قانون تسهیل ازدواج جوانان را احیا كنند كه آنان نیز در اولین گام خود این كار را انجام دادند، به دیگر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی این ناحیه از بسیج اشاره كرد و گفت: برگزاری جشنواره قرآنی ترنم وحی یكی از فعالیت‌هایی است كه هر ساله توسط بسیج دانشجویی برگزار می‌شود كه تاكنون مرحله مقدماتی آن برگزار شده و طی روزهای آتی شاهد برگزاری مرحله استانی آن خواهیم بود.

یوسفی برپایی جشنواره هنری ققنوس، جشنواره نشریات دانشجویی، مسابقات هنری با موضوعات شعار سال، مسابقه كاتبان وحی شامل آموزش خوشنویسی و كتابت آیات وحی، برپایی ۱۵ عنوان برنامه مرتبط با هفته معلم را از دیگر فعالیت‌های بسیج دانشجویی برشمرد.

فرمانده بسیج دانشجویی فارس همچنین از راه‌اندازی ۲۰ حسینیه مجازی در ایام كرونا در دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: هیئت‌های دانشجویی كه هر هفته برنامه‌های خود را برگزار می‌كردند در ایام كرونا برنامه‌های خود را در فضای مجازی دنبال كردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار