دست نوشته شهید «قاسم میرزایی»؛

خوشا به سعادت کسی که در راه الله شهید شود

شهید «قاسم میرزایی» در آخرین دست نوشته خود آورده است: برادرم تو اسلحه خونین مرا از زمین بردار و تا پیروزی نهایی راهم را ادامه بده. زمانی که جسدم بر دوش شما است، اگر با چشم دل بنگرید، چشمم به سوی کربلاست. خوشا به سعادت کسی که در راه الله، برای الله و به خاطر الله شهید شود.
کد خبر: ۴۰۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ - 07June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «قاسم میرزایی» در 20 اردیبهشت سال 1345 در بروجرد متولد شد. وی در دامن پرمهر مادر و آغوش گرم پدر دوران طفولیت را آغاز کرد.

با گام‌های مصمم و کودکانه خود، راه دبستان را در پیش گرفت. دوره راهنمایی را نیز با موفقیت به پایان رساند. با گرفتن مدرک اول دبیرستان از ادامه تحصیل منصرف شد. زمانی که با انقلاب آشنا شد، برای حفاظت از دستاوردهای آن به پایگاه مقاومت بسیج در محله پیوست. 

قاسم با پوشیدن لباس مقدس سپاه پاسداران به دفاع از مرزهای کشور پرداخت و 25 خرداد سال 1365 در «مریوان» در اصابت ترکش به قلبش روح ملکوتی او در میان شعله‌های آتش به پرواز درآمد. بعد از سه سال، پیکر پاکش را به زادگاهش آوردند و در بهشت شهدای بروجرد به خاک سپردند.

دست‌نوشته شهید «قاسم میرزایی»:

به نام یگانه یاور مظلومان، خداوند سبحان هیچ قطره‌ای در مقیاس حقیقت و در نزد خدا از قطره خونی که در راه خدا ریخته شود، بهتر نیست. خدايا شهادت در راه خودت را نصیب من گردان که شیرین‌ترین مرگ‌هاست.

خدایا تو شاهدی که من چیزی عزیزتر از جانم ندارم که فدای اسلام و قرآن بکنم. خدایا شکر می‌کنم که توانستم راه شهیدان را ادامه دهم و به محبوبم بپیوندم. خداوندا از تو می خواهم که مرگم را در رختخوابم قرار ندهی، بلکه مرگی را نصیبم کنی که در آن افتخار است، یعنی کشته شدن در راه هدفم اسلام.

ای زندگان زمین برای ما شهیدان، اشک نریزید که ما زندہ و جاویدیم، بلکه برای خود گریه کنید معبود و معشوق من تو را سجده می‌کنم که به راستی مرا خریدی. شهادت، شربت گوارایی است که شهید با نوشیدن آن عطش قلبش آرام می‌گیرد.

برادرم تو اسلحه خونین مرا از زمین بردار و تا پیروزی نهایی راهم را ادامه بده. زمانی که جسدم بر دوش شماست، اگر با چشم دل بنگرید، چشمم به سوی کربلاست. خوشا به سعادت کسی که در راه الله، برای الله و به خاطر الله شهید شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها