وصیت‌نامه شهید «شعبان ارشدی نیاری»:

باشد که با خون ما این درخت تناور اسلام آبیاری شود

در وصیت‌نامه دانش آموز شهید «شعبان ارشدی نیارق» آمده است: باشد که با خون ما این درخت تناور اسلام ابیاری شود و ساقه‌هایش تمام جهان را به زیر خود در بیاورد.
کد خبر: ۴۰۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ - 10June 2020

باشد که با خون ما این درخت تناور اسلام آبیاری شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «شعبان ارشدی نیاری» فرزند قلی در یکم اسفند 1342 در شهرستان اردبیل به دنیا آمد.

بعد از شروع جنگ تحمیلی با عضویت در بسیج در جبهه ها حضور یافت و در تاریخ 20 مهر 1361 در سومار بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نایل و پیکر پاک این شهید در گلزار شهدای نیار اردبیل آرام گرفت.

وصیت نامه دانش آموز شهید «شعبان ارشدی نیاری»

بسم الله الرحمن الرحیم

«آنهایی که در راه خدا کشته می شوند مرده نیستند بلکه زنده اند و در نزد خدایشان روزی می گیرند.»

با تقدیم و عرض سلام به حضور ولی عصر و نایب بر حقش امام خمینی و تمامی رزمندگان اسلام، این جانب شعبان ارشدی نیاری که در جبهه های حق عللیه باطل به سر می برم خواستار نابودی کامل کفار و منافقین و پیروزی تمام عیار اسلام و مسلمین و امام امت می باشم و حاضرم تا آخرین قطره خون در راه هدف خود که اسلام عزیز می باشد فداکاری کنم و از هیچ کوششی فروگذاری نکنم.

به عنوان وصیت از مردم انقلابی و مسلمان و همیشه در صحنه می خواهم که همواره پشت سر امام حرکت کرده و تا پیروزی کامل اسلام دست از مبارزه علیه کفر و منافق برندارند.

هرچند که من قابل پیام دادن به مردم را ندارم ولی به عنوان تذکر از مردم انقلابی خواهش دارم امام را تنها نگذاشته و همچنین فرصت هیچ گونه فعالیت به گروه ها را ندهند.

مادر عزیز اگر من شهید شدم و جنازه مرا آوردند مبادا ناراحت بشوی و گریه کنی چون روح من راضی به گریه تو نیست، بلکه شاد بآَشی و به پدرم و خواهر و برادران دلداری بده و با سرافرازی به مردم بگو پسر من در راه خدا و قرآن مجید شهید شد و من افتخار می کنم که مادر یک شهید شدم.

آری، مادر باشد که با خون ما این درخت تناور اسلام آبیاری شود و ساقه هایش تمام جهان را به زیر خود در بیاورد.

بار الها، تو به من قدرت عنایت کن تا در این کنکور از دانشگاه تو با سرافرازی قبول شوم و به تنها آرزوی خود که همان نمره بیست است یعنی شهادت است برسم.

خدایا خداوندا، من از تو می خواهم که بر گناهان من قلم عفو بکشی.

خدایا، من بنده گناهکار بودم گناهان مرا ببخش.

خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها