مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت تولید مستند «زنان مبارز با استعمار» در استان بوشهر

«آرزو شبل حکماء بوشهری‌نژاد» گفت: با توجه به نقش تاثیرگذار زنان استان بوشهر در مبارزه با بیگانگان و استعمارگران، تولید مستند «زنان مبارز با استعمار» استان ضرورت دارد.
کد خبر: ۴۰۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ - 07June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «آرزو شبل حکماء بوشهری‌نژاد» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: زنان علاوه بر اینکه فرزندان، همسران، برادران و پدران خود را به مشارکت در دفاع مقدس تشویق می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه تشویق‌ها در استقبال مردان برای حضور بیشتر در جبهه‌ها بسیار مؤثر واقع شد گفت: زنان ایران اسلامی پس از شنیدن خبر جراحت و شهادت بستگان و عزیزان خود، شکیبایی و بردباری کم‌نظیری را به نمایش گذاشتند.

بوشهری با بیان اینکه زنان در تقویت روحیه رزمندگان به ادامه مردانه جنگ کمک فراوانی کردند خاطرنشان کرد: اکنون وظیفه ما خدمت بیشتر به نظام است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به لزوم برگزاری همایش زنان جانباز استان تأکید کرد و افزود: المان شهدای زن در میدان انتظام بوشهر نصب خواهد شد.

وی گفت: مستند «زنان حماسه‌ساز» در قالب نقش زنان در مبارزه با استعمار، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم به مدت 65 دقیقه تولید و در شبکه‌های استانی و ملی پخش شد.

بوشهری از برگزاری همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» و طرح «اتاق اندیشه ورز» خبر داد و بیان داشت: با توجه به نقش تاثیرگذار زنان استان بوشهر در مبارزه با بیگانگان و استعمارگران، تولید مستند «زنان مبارز با استعمار» ضرورت دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: کتاب‌های «آن سوی خاکریز و زن نگو مرد آفرین روزگار» 2 کتابی است که به تازگی در حوزه زنان و دفاع مقدس توسط  نویسندگان زن بوشهری « هندی‌زاده و خبازی» تألیف و به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار