مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان:

نقش بانوان در دوران انقلاب و دفاع مقدس برای جوانان بازگو شود

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: نسل امروز باید با آرمان‌های شهدا آشنا شوند و بدانند که زنان این خطه در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی چگونه پا به پای مردان در مقابل دشمنان این نظام ایستادند و خون خود را فدای این نظام کردند.
کد خبر: ۴۰۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ - 07June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، «بتول سرکانی» مسئول بسیج جامعه زنان کردستان در  اولین جلسه هم‌اندیشی کمیته بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس  که امروز در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان برگزار شد اظهار داشت: نقش زنان در دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای است چرا که در طول جنگ تحمیلی هفت هزار زن شهیده داشتیم که از این تعداد ۵۶۲ زن شهیده متعلق به استان کردستان است.

این مسئول گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت خوبی است که این ازخودگذشتگی ها و مقاومت زنان را در هشت سال دفاع مقدس به نسل آینده منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه نقش بانوان در دوران انقلاب و دفاع مقدس برای جوانان بازگو شود ادامه داد: نسل امروز باید با آرمان های شهدا آشنا شوند و بدانند که زنان این خطه در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی چگونه پا به پای مردان در مقابل دشمنان این نظام ایستادند و خون خود را فدای این نظام کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان عنوان کرد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون و جانفشانی‌هایی است که شهدای ما با شاخصه‌های ایمان، تقوا، ایثار، از خودگذشتگی و شجاعت به ارمغان آورده‌اند و ما نیز باید با ادامه راه شهدا در راستای حفظ این آرمان‌ها تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها