فرمانده‌ ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز خبر داد؛

توزیع 400 بسته معیشتی در مهریز

فرمانده‌ ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز گفت: در سومین مرحله از رزمایش مواسات 400 بسته معیشتی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج بین نیازمندان این شهرستان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ - 07June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، در راستای لبیک به ‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک به نیازمندان سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در مهریز اجرا شد.

در حاشیه اجرای رزمایش «علی فاتحی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز اظهار داشت: با همت و همکاری اعضای ستاد رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و امام‌ جمعه شهرستان مهریز سومین مرحله از رزمایش اجرا شد.

وی ادامه داد: در این مرحله از رزمایش تعداد 400 بسته معیشتی به ارزش تقریبی 200 هزار تومان تهیه شذه است که هر بسته شامل هفت ‌قلم جنس ازجمله برنج، گوشت، روغن و ماکارانی است که در اسرع وقت توسط حوزه‌های مقاومت بسیج بین نیازمندان هر منطقه توزیع خواهد شد.

در ادامه حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام‌ جمعه مهریز بیان داشت: با اجرای سومین مرحله از رزمایش، امید است به یاری خدا و همت مؤسسات خیریه و نهادهای شهرستان این رویه همچنان ادامه داشته باشد.

وی متذکر شد: در مرحله اول و دوم رزمایش یک هزار و 500 بسته میان نیازمندان توزیع شد و امیدوار هستیم در طول سال همواره شاهد کمک‌های مؤمنانه به افراد نیازمند در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار