مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل خبر داد؛

برگزاری مسابقه «قهرمانان نیار» در اردبیل

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: مسابقه «قهرمانان نیار» با موضوع شناسایی تصاویر شهدا و رزمندگان روستای نیار در فضای مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ - 07June 2020

برگزاری مسابقه «قهرمانان نیار» در اردبیل

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با توجه به شرایط بهداشتی موجود در جامعه و نیز لزوم توجه و تلاش در فضای مجازی، به برگزاری مسابقه شناسایی عکس با مشارکت پایگاه مقاومت شهید «جعفر باقرپور نیاری» و حوزه 3 بسیج شهری اقدام کرده که در حال حاضر سه مرحله از این مسابقه تمام شده و مرحله چهارم در حال برگزاری است.

واحد افزود: در هر مرحله 40 عکس به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس در پیام رسان‌های مختلف توسط مدیریت جمع آوری اسناد دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل برای علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه به اشتراک گذاشته می‌شود و در پایان هر ماه از بین برندگان به قید قرعه به 10 نفر بسته فرهنگی و جایزه نقدی داده می شود.

وی ادامه داد: روستای «نیار» با تقدیم 47 شهید گرانقدر از جمله شهیدان مجید و جعفر و صدیف باقرپور نیاری و برادران پرویز، بهرام، نظرعلی و یاور عظیم‌پور از روستاهای شاخص شهید‌پرور و دارای رزمنده و جانباز محسوب می شود‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار