استاندار مازندران تأکید کرد؛

لزوم مشارکت شهرداری‌های مازندران در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس

«احمد حسین‌زادگان» بر لزوم مشارکت و همکاری شهرداری‌های مازندران در ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تأکید کرد.
کد خبر: ۴۰۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ - 07June 2020

لزوم مشارکت شهرداری‌های مازندران در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همایش شهرداری‌های استان مازندران صبح امروز با ریاست «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد.

استاندار مازندران در این همایش بر لزوم همکاری و مشارکت شهرداری‌های مازندران در تکمیل فاز یک و دو مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس تصریح کرد: شهرداری‌های‌های استان با اختصاص یک بیلبرد به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بحث تبلیغات رسانه‌ای همکاری کنند.

حسین‌زادگان همچنین به حضور شهرداری‌های برخوردار و با ظرفیت در جلسه «مفید غلامی‌راد» رئیس سازمـان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران با موضوع تکمیل فار یک و دو مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تأکید کرد.

در این همایش «مهدی رازجویان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، «سیدمحمد محمدی تاکامی» مدیرکل مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها و «قاسم موقر» جانشین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها