به گزارش گروه سایر رسانههای دفاعپرس، ابوالفضل آقادادی معاون فنی بیمههای غیر زندگی بیمه کوثر در بازدید از سرپرستی استان تهران با کارکنان، رؤسای شعب و مدیر سرپرستی استان تهران دیدار و گفتوگو کرد و ضمن پیگیری روند تفویض حدود اختیارها و مجوزها به سرپرستی استان تهران و چگونگی روند تسهیل فرآیند صدور و خسارت، بر رسیدگی به مسائل نمایندگان، ارزیابان خسارت و مشتریان و تعامل بیشتر ستاد و استانها تاکید کرد.
وی جهش خدمات بیمهگری با رویکرد نوآوری خدمات و رضایت ذینفعان را شعار معاونت فنی بیمههای غیرزندگی در امسال دانست و گفت: رعایت اصول پاسخگویی، تکریم اربابرجوع و رضایت مشتری از جمله موضوعهایی است که باید سرلوحه توجه و برنامهریزی همکاران در ستاد، سرپرستیها، شبکه فروش و همه کارکنان قرار گیرد؛ چون این امر کمک شایانی به پیشرفت شرکت خواهد کرد.
معاون فنی بیمههای غیرزندگی بیمهکوثر با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته فنی در سرپرستی استانها، تصریح کرد: ارزیابی، تسهیل و تسریع در پرداخت خسارتها و توجه به شبکه فروش و رضایت مشتریان در تمامی بخشهای فنی مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام/ 341