وصیتنامه شهید «خسرو آزاد‌شهرکی»؛

با شهادتم در برابر چشمان دشمنان انقلاب خدا را شکر کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «خسرو آزادشهرکی» آورده است: خواهش می‌کنم که در برابر چشمان دشمنان اسلام و امام و دشمنان انقلاب گریه نکنید که آنها خوشحال بشوند بلکه جلوی آنها خدا را هم شکر بگویند.
کد خبر: ۴۰۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ - 08June 2020

پدر و مادرم مرا با دست خود در قبر گذارید تا مخالفان بدانند با دستان خودتان ما را به جهاد فرستادید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «خسرو آزاد شهرکی» در 17 بهمن 1337 در آبادان در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود و در 25 اسفند سال 1364 در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو به آرزوی دیرینه‌اش رسید و شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیت‌نامه شهید

بسم رب الشهداء والصدیقین

«ثم ان ربک للذین هاجروا من بعض ما تکونو ثم جاهدوا و اصبروا ان ربک من بعدها و غفوراً رحیم»

خداوند به کسانی که علی‌رغم رنج‌ها و مشکلات به میدان جهاد می‌روند و در راه پایداری قانون خدا پایداری می‌کنند و مقاومت می‌کنند به آنها پاداش رحمت خویش را داده و خداوند بخشنده و مهربان است.

اینجانب خسرو آزادشهرکی اعزامی از بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوشهر هستم که به جبهه‌های حق علیه باطل آمده‌ام تا اسلام عزیز را در این برهه از زمام یاری کنم.

و ان‌شاءالله بتوانم خدمت کوچکی تا اینجا که از دستم بر می آید به انقلاب اسلامی بکنم و ان‌شاءالله بزودی زود ضربات آخر رزمندگان اسلام به پیکر پوسیده صدامیان و حامیان جنایتکار آنها درهم خواهد کوبید ان‌شاءالله.

ای لشکر حزب الله عازم به میدان        رو تسلیت گو بر خمینی در جماران

به خانواده‌ام می‌گویم که اگر لیاقت داشتم و شهید شدم در مرگ من بی‌تابی نکنند، چرا که اجر و منزلتی که خدا برای آنها در برابر صبری که می کنند در مقابل این مصیبت از بین خواهد رفت.

و خواهش می کنم که در برابر چشمان دشمنان اسلام و امام و دشمنان انقلاب گریه نکنند که آنها خوشحال بشوند بلکه جلوی آنها خدا را هم شکر بگویند.

و از پدر و مادرم می خواهم که اگر احیاناً سعادت شهادت را پیدا کردم خودشان هر دوتایی با دست خودشان مرا در قبر بگذارند و به تمام مخالفان انقلاب نشان بدهند که خودتان با دست خودتان ما را به جهاد فرستادید و در راه خدا فدا کردید.

و برای ما هیچ مسئله ای نیست و هر جا که پدر و مادرم صلاح می‌دانند مرا قبر کنید، فرقی نمی‌کند آبادان باشد، بوشهر باشد یا اهواز برای ما هیچ فرقی نمی کند هر جایی که خودشان مایل باشند.

و از آنها می خواهم که به جان امام دعا کنند و او را تنها نگذارند و همچنین اجازه بدهند که سعید هم وارد بسیج و بعد هم اگر خواست وارد سپاه بشود همچنین رضا، سلام یکایک همه را می رسانم تمام دوستان و آشنایان.

«السلام علیک ایها الشهید الصدیق»

البته بیشتر از این صحبت نمی کنم بخاطر این است که می‌دانم لیاقت شهادت ندارم و گرنه نوارها پر می‌کردم.

بهر حال ما با تمام برادران و عزیز صدرا... جبری و سیاوش پاکار، محسن چکا، کامران شیروانی محمد فرد، محمد خمیس، مهراب چنداقم و علی چنداقم از بچه های خوب نیروگاه هستند که در کنارشان هستم.

امیدوارم که با امید به خدا پیروز شویم و از خدا می‌خواهم که ظهور امام زمان را هر چه سریعتر نزدیک بفرماید دیگر هیچ حرفی ندارم از خانواده‌ام خداحافظی می‌کنم.

سلام مرا به تمام دوستان و آشنایان برسانید.

والسلام من اتبع الهدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار