فرمانده تیپ 116 مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین:

رشد اقتصادی در گرو امنیت نظامی کشور است

فرمانده تیپ 116 مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین گفت: اگر امنیت نباشد، قطعا سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اعتمادی به سرمایه‌گذاری در کشور نخواهند داشت.
کد خبر: ۴۰۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ - 08June 2020

امیر سرتیپ دوم «مرادعلی بیژنوند» فرمانده تیپ 116 مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: تحقیقات و تجارب نشان داده که امنیت نظامی و حفظ تمامیت ارضی چه تاثیرات مهمی در اقتصاد، اجتماع و سیاست کشور دارد و قدرت نیروهای نظامی یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها و مولفه‌های توسعه‌یافتگی کشورها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه امنیت و ثبات موجب کاهش مخاطرات اقتصادی می‌شود، گفت: هر چه امنیت پایدارتر باشد پویایی اقتصاد و رونق کسب و کار رشد روزافزون و بالاتری را به همراه خواهد داشت و این موضوع را می توان در افزایش حضور سرمایه‌گذاران خارجی و رشد اقتصادی کشور مشاهده کرد.

بیژنوند ادامه داد: اگر امنیت نباشد، سرمایه‌گذار چه داخلی و چه خارجی اعتماد نمی‌کند که سرمایه خود را بیاورد و در تولید سرمایه‌گذاری کند و بنابراین بیشتر به دنبال فعالیت‌های سوداگرانه خواهد رفت و همواره نیروهای مسلح در این مسیر کنار فعالان بخش اقتصادی و صنعتی خواهند بود تا کوچکترین دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

این مسئول با اشاره به سخنان امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، بیان داشت: خوشبختانه هر سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری می‌کنند، طلیعه امیدی در مجموعه‌ها ایجاد می‌شود، نیروی زمینی ارتش نیز در این سال در حوزه تولید قطعات نظامی جهش مطلوبی را خواهد داشت.

فرمانده تیپ 116 مکانیزه هجومی شهید صفوی قزوین خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی کشور در راستای منویات رهبری و تبعیت از فرامین ایشان، همواره در کنار بخش خصوصی و سرمایه گذاران در جهت رشد و ارتقا شاخص اقتصادی و صنعتی خواهند بود و هیچگاه اجازه نخواهد داد تهدیدات دشمنان نظام موجب اختلال در سیستم اقتصادی کشور شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار