مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

سبک زندگی رزمندگان باید از طریق کار فرهنگی به درون خانواده‌ها تزریق شود

سردار «عباس یوسفی» گفت: سبک زندگی رزمندگان که توام با معنویت و اخلاص و ایثار بوده و هست باید از طریق کار فرهنگی و تبلیغاتی به درون خانواده‌ها تزریق شود تا دشمن نتواند هویت ایرانی و اسلامی ما را تحت تاثیر نابهنجاری‌های غیر‌اخلاقی خود قرار دهد.
کد خبر: ۴۰۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ - 08June 2020

سبک زندگی رزمندگان باید از طریق کار فرهنگی و تبلیغاتی به درون خانواده ها تزریق شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان به تشریح برنامه‌ها و تقویم مناسبت‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: این مناسبت باید در همه ابعاد مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد و رسانه‌ها باید با توجه به فضای بحرانی ویروس کرونا در جامعه نسبت به انتشار دستاوردهای چهلمین سالگرد دفاع مقدس اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: طبق برنامه این هفته به سبک زندگی رزمندگان اختصاص دارد، رزمندگانی که همه چیزشان برای نسل‌های متوالی می‌تواند الگویی مناسب از سبک زندگی ایرانی و اسلامی باشد.

یوسفی گفت: سبک زندگی ساده و متعهدانه در دوران دفاع مقدس ضروری ترین محتوا برای انتشار در دنیای امروزی است که زرق و برق پوشالی زندگی‌ها، بیشترین چالش‌ها را وارد زندگی جامعه ایرانی کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تشکر از حوزه بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان بابت انجام برنامه‌های مختلف در خصوص خانواده‌ها و دیگر نهادهای مرتبط با خانواده‌های ایرانی افزود: سبک زندگی رزمندگان که توام با معنویت و اخلاص و ایثار بوده و هست باید از طریق کار فرهنگی و تبلیغاتی به درون خانواده‌ها تزریق شود تا دشمن نتواند هویت ایرانی و اسلامی ما را تحت تاثیر نابهنجاری های غیراخلاقی خود قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار