تظاهرات فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

ده‌ها نفر از فلسطینیان ساکن شهر رام‌الله مرکز کرانه باختری به نشانه مخالفت با طرح صهیونیستی اشغال اراضی فلسطینی، تظاهرات کردند.
کد خبر: ۴۰۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ - 08June 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ده‌ها فلسطینی با برگزاری تظاهراتی در میدان المناره در مرکز رام‌الله، در حالی که پرچم‌های فلسطین را در دست داشتند علیه طرح صهیونیستی اشغال کرانه باختری شعار سر دادند.

در این تظاهرات تعدادی از رهبران گروه‌های مختلف فلسطینی مشارکت داشتند.

در همین رابطه «واصل ابویوسف» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین(ساف) در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی گفت: «این تظاهرات پیامی به جهانیان است مبنی بر اینکه ملت فلسطین یکپارچه با معامله قرن آمریکا و طرح اسرائیلی الحاق اراضی فلسطینی مخالف هستند».

وی افزود که امروز برای ملت فلسطین و تمامی گروه‌های فلسطینی پایان دادن به دودستگی‌ها و احیای وحدت برای مقابله با خطراتی که مسئله فلسطین را تهدید می‌کند، امری ضروری است.

همچنین «محمود العالول» نایب رئیس جنبش آزادی‌بخش ملی فلسطین (فتح) گفت که ملت فلسطین با تمامی توافقات با اسرائیل مخالف بوده و بر استمرار مبارزه مشروع به منظور دستیابی به آزادی و تشکیل دولت مستقل فلسطین تأکید دارند.

وی گفت که ملت ما قادر است تمامی طرح‌های رژیم اشغالگر اسرائیل تحت حمایت آمریکا را به شکست بکشاند.

رژیم صهیونیستی سعی دارد طرح اشغال دره اردن و شهرک‌های صهیونیستی واقع در کرانه باختری را اجرا کند که بر اساس برآوردهای فلسطینیان، این طرح بیش از ۳۰ درصد مساحت کرانه باختری را دربرمی‌گیرد.

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به این طرح تأکید کرده است که تمامی توافقات با آمریکا و رژیم صهیونیستی را لغو و همکاری امنیتی با این رژیم به تعلیق درمی‌آورد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار