رئیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان:

قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان با رویکرد محرومیت زدایی جهادی تاسیس شد

حامد شهریاری گفت: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان با محوریت و رویکرد محرومیت زدایی هدفمند و پایدار و زدودن چهره فقر و محرومیت با رویکرد جهادی تاسیس شده است و از همکاری مجموعه های جهادی و خیریه در این زمینه حمایت می کند.
کد خبر: ۴۰۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ - 08June 2020

به گزارشقرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان با رویکرد محرومیت زدایی هدفمند و جهادی تاسیس شده است دفاع‌پرس از اهواز، «حامد شهریاری» رئیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ابتدای اسفند سال گذشته و با شروع کرونا ویروس در خوزستان در 22 شهر استان کارگاه تولید ماسک، شیلد و لباس مخصوص پزشکی راه اندازی کردیم.

وی افزود: در مجموع 624 هزار ماسک توسط کارگاه‌های ما در استان تولید و به صورت رایگان با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار و حاشیه نشین توزیع شد.

رئیس قرارگاه جهادی امام رضا خوزستان، گفت: همچنین در 22 شعبان 22 هزار ماسک در کیان آباد، کیان پارس، کیان شهر، بخش دغاغله و روستاهای پیرامون اهواز توزیع شد.

شهریاری با اشاره به تهیه 90 رول پارچه مخصوص بهداشتی تولید ماسک به طول 300 متر، افزود: 16 مرحله ضدعفونی در سطح استان با ظرفیت 70 هزار لیتر مایع مخصوص ضدعفونی با نظارت متخصصان محیط زیست و بهداشت صورت گرفت و همچنین 24 هزار جفت دستکش هم میان مردم توزیع شد.

وی با بیان این که 13 هزار شیلد محافظ صورت میان بیمارستان های کرونایی استان به رایگان تولید شد، گفت: 4 هزار و 800 دست لباس بیمارستانی مخصوص در سطح استان توسط کارگاه های جهادی تولید لباس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان تولید و در سطح بیمارستان های استان توزیع شد.

شهریاری با اشاره به توزیع 17 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در خوزستان، بیان کرد: 52 سرویس جهیزیه در ایام نوروز 99 و عید فطر امسال با کمک و مشارکت خیرین به زوج های نیازمند اهدا شد.

رئیس قرارگاه جهادی امام رضا خوزستان همچنین با اشاره به توزیع 60 دستگاه یخچال با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان میان مددجویان این نهاد، افزود: در 9 ماه گذشته 156 جهیزیه در مناطق محروم خوزستان میان زوج های نیازمند توزیع شد.

وی همچنین از توزیع 170 کارت هدیه 5 میلیون ریالی در میان خانواده های سیل زده خبر داد و گفت: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان با محوریت و رویکرد محرومیت زدایی هدفمند و پایدار و زدودن چهره فقر و محرومیت با رویکرد جهادی تاسیس شده است و از همکاری مجموعه های جهادی و خیریه در این زمینه استقبال می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار