فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:

مدیریت جهادی از ارکان مهم نظام است

مرتضی کشکولی با اشاره به مدیریت جهادی مسئولان و مردم با وجود تحریم ها و مقابله با ویروس کرونا، گفت: مدیریت جهادی در ارکان نظام اسلامی مهم ترین عامل توسعه، پیشرفت و مواجه با مشکلات است.
کد خبر: ۴۰۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ - 08June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان، امروز در مراسم تجلیل از کادر بهداشت و درمان ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: ویروس کرونا در کنار همه تلخی هایی که به همراه داشت، دستاوردهایی نیز به همراه داشت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: ویروس کرونا در کنار تأثیراتی که بر شئونات اجتماعی و اقتصادی بر جای گذاشته است و تلفات فراوانی که به همراه داشت، سبب تقویت اعتماد مردم به مسئولان و انسجام ملی و همدلی در خدمت رسانی ها شد.

وی برگزاری رزمایش همدلی و مواسات مبنی بر فرمان رهبر معظم انقلاب را از دیگر آثار مثبت در خدمت رسانی ها خواند و گفت: تقویت اعتماد مردم مسئولان و ارائه این خدمت رسانی ها از قدرت و عظمت تمدن اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سردار کشکولی اذعان داشت: اعتماد مردم به مسئولان و برقراری ارتباط با رسانه ها در زمینه مقابله با ویروس کرونا به نوعی سرمایه ملی است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و وضعیت آمریکا، یادآور شد: امروز شاهد هستیم که هژمونی آمریکایی‌ها روز به روز در حال فروپاشی است، این ویروس ضعف‌های سیستماتیک اروپایی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها را در همه حوزه‌ها به دیگران نشان داد. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به وجود تحریم ها و موفقیت ایران اسلامی در مقابله با ویروس کرونا، گفت: رمز این موفقیت مدیریت جهادی است. 

وی اذعان داشت: مدیریت جهادی در ارکان نظام اسلامی مهم ترین عامل توسعه، پیشرفت و مواجه با مشکلات است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها