شهید شاخص سال شهرستان پاکدشت معرفی شد

فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان پاکدشت گفت: شهید امیرکاظم زاده از آن جهت که از شهدای مظلوم جبهه مقاومت بود به عنوان شهید شاخص سال، شهرستان پاکدشت معرفی شد.
کد خبر: ۴۰۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ - 08June 2020

شهید  شهید شاخص شهزستان پاکدشتبه گزارش دفاع‌پرس ازتهران، سرهنگ دوم پاسدار «رضا امجدی» فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان پاکدشت درگفت‌وگویی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مدافع حرم امیرکاظم زاده اظهار داشت: این شهید عریز از اولین شهیدان مدافع حرم بودند که مظلومانه در جبهه مقاومت به شهادت رسید و در آن زمان خیلی مظلومانه با این شهدا برخورد شد. البته در این شهرستان عزیزانی به صحنه آمدند و نگذاشتند خیلی غبار مظلومیت برتابوت و دل خانواده این شهید بنشیند.

وی در ادامه افزود: وقتی پرده ها افتاد و جنایت آمریکا و جریان حکام مرتجع منطقه بر همگان مشخص شد تازه فضایی برای علنی شدن و رسانه ایی شدن شهدای مدافع حرم به وجود آمد.

سرهنگ امجدی گفت: شهید امیرکاظم زاده از آن جهت که از شهدای مظلوم جبهه مقاومت بود، به شایستگی و درستی در شهرستان به عنوان شهید شاخص سال مطرح شدند که ان‎شاءلله مجموعه شهرستان به این ببالد و درحد یک اسم باقی نماند.

فرمانده سپاه ثامن الحجج با تاکید بر بزرگداشت شهدای مدافع حرم بیان داشت: همه کسانی که در این شهرستان مسئولیت دارند، سرسفره ای نشستند که شهدا پهن کرده اند و همه مسولیت دارند و باید به صحنه بیایند. وقتی شهیدی، شهید شاخص شهرستان معرفی می شود باید تمام توان خود را بگذاریم تا حق شهید ادا بشود و در واقع هرکاری برای شهید انجام می شود منتی بر آن شهید نیست، در واقع خودمان را ارتقا داده ایم و در حقیقت برای خودمان عزت خریدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار