مسئول سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌غربی:

اعتراضات مردمی چهره زشت آمریکا را نمایان کرده است

مسئول سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌غربی گفت: امروزه صدای اعتراضات مردمی به بی‌عدالتی، تبعیض و خشونت در آمریکا چهره زشت و پوشالی تمدن غرب را به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۴۰۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ - 08June 2020

اعتراضات مردمی چهره زشت آمریکا را نمایان کرده است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، جوادی، مسئول سازمان بسیج اساتید آذربایجان غربی، امروز در مراسم همایش همبستگی جنبش استادی ایران با جنبش اجتماعی نفس آمریکا، با اشاره به اعتراضات اخیر در آمریکا اظهار داشت: امروزه صدای اعتراضات مردمی به بی‌عدالتی، تبعیض و خشونت در آمریکا بلند شده که همین موضوع چهره زشت و پوشالی تمدن غرب را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه جامعه بسیج اساتید کشور حمایت خود را از جنبش اجتماعی نفس مردم آمریکا اعلام می‌کند، افزود: آمریکا در هر جای دنیا به مردمان جهان ظلم کرده و اکنون وقت آن رسیده است که مردم این کشور در برابر جنایت‌های حاکمان‌شان بایستند.

مسئول سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌غربی ادامه داد: آنچه که امروز پلیس در برخورد با معترضان انجام می‌دهد همان کارها و اقدامات بی‌رحمانه‌ای است که سربازان آمریکایی به بهانه واهی در دیگر کشورها انجام داده و از هیچ ظلم و جنایت در حق بشریت ابایی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه جهان شاهد کمونیسم بوده است، عنوان کرد: به زودی نیز نظام سرمایه‌داری فرو خواهد پاشید چرا که ضعف‌ها و ویژگی‌های این نظام مبنی بر ایجاد نفاق و شرک در بین مردم آشکار شده است.

جوادی خاطرنشان کرد: تبعیض نژادی موضوع جدیدی در آمریکا نیست بلکه پلیس این کشور بارها به سوی رنگین پوستان شلیک کرده و آنها را به قتل رسانده که این کار نتیجه خوی خشن و پلید نظامیان آمریکایی است که برای‌شان خود و ناخودی فرقی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار