عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

طرحی درخصوص ازدواج اجباری در مجلس مطرح نشده است/ برخی قصد حاشیه‌سازی دارند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی گفت: اصلا طرح "ازدواج اجباری" در مجلس از سوی هیچ‌‌کد ام از نمایندگان مطرح نشده و مباحث مطرح شده، فضاسازی علیه نمایندگان است.
کد خبر: ۴۰۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵ - 08June 2020

طرحی درخصوص ازدواج اجباری در مجلس مطرح نشده است/برخی قصد حاشیه‌سازی دارندبه گزارش گروه سایر رسانه‎های دفاع‎پرس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به مطرح شدن برخی مباحث در فضای مجازی مبنی بر طرح مجلس برای ازدواج اجباری، اظهار داشت: اصلا چنین طرحی در مجلس از سوی هیچ‌‌کد ام از نمایندگان مطرح نشده است و مباحث مطرح شده، فضاسازی علیه نمایندگان است.

وی افزود: به هیچ عنوان امکان بررسی و تصویب طرح‌هایی از این دست نظیر ازدواج اجباری در مجلس وجود ندارد و نمایندگان نیز وقت‌شان را صرف بررسی چنین اموری نمی‌کنند، زیرا اولویت‌‌های مهم دیگری نظیر مسائل اقتصادی و معیشتی در صدر امور نمایندگان قرار دارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هدف برخی افراد مغرض، حاشیه‌سازی برای نمایندگان مجلس است تا از وظیفه اصلی‌شان که نظارت بر عملکرد دولت و نیز تصویب قوانین کارآمد در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی است، دور بمانند.

طی روزهای اخیر شایعه ای با عنوان طرح ازدواج اجباری از سوی برخی کاربران فضای مجازی مطرح و گفته شده که بنا بر این طرح، بازه زمانی ازدواج اختیاری 17 تا 28 سال تعیین شده و اگر کسی بعد از این بازه زمانی سنی ازدواج نکرد، یک چهارم درآمد ماهیانه‌اش کسر و در اختیار فقرا قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها