وصیتنامه شهید «ابراهیم افراسیاب‌زاده»؛

خون شهیدان تیری در قلب ستمگران و از خدا بی‌خبران است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «ابراهیم افراسیاب‌زاده» آمده است: ای پدران و مادران شهید‌پرور بگذارید تا خون سرخ ما جاری شود و لاله‌های سرخ آزادی، مردانگی، شرافت و انسانیت در این سرزمین کاشته شود و تیری در قلب ستمگران و از خدا بی‌خبران و زورگویان باشد.
کد خبر: ۴۰۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ - 09June 2020

خون شهیدان تیری در قلب ستمگران و از خدا بی خبران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم افراسیاب‌زاده» در 15 اردیبهشت 1341 در محله بهمنی شهر بوشهر دیده به جهان گشود و در دوم فروردین سال 1361 در دشت عباس بر اثر اصابت ترکش به سر و بدن شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیت‌نامه شهید:

والعصر ان النسان لفی خسر الا الذین امنو و عملو الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر

سلام من به خداوند و رهبر کبیر انقلاب اسلامی که هر وقت می‌خروشد دریا از تلاطم باز می ماند.

و سلام من به تمام شهید‌پروران ایران باد، سلام من به هفتاد و دو تن از صدیقین یاران امام بخصوص بهشتی مظلوم که خون او و دیگر هم سنگرانش ضامن امت اسلامی شدند.

ای مردم غیور رب الله از شما می‌خواهم که ابن حسین زمانمان را تنها نگذارید و بدانید که او نائب مهدی (عج) است.

‌هر چند که منافقان و مشرکان را خوش نیاید و همچنین از شما می‌خواهم که روحانیت را که نگهداران اسلام هستند از آنها فاصله نگیرید.

آگاه باشید که ما در برابر همه قدرت های بزرگ می ایستیم و جان خود را فدا می‌کنیم ولی تسلیم نخواهیم شد و چنان سیلی بر پیکر دشمنان می زنیم که دیگر هیچ قدرتی نتواند در برابر اسلام بایستد.

تو ای اسلام عزیز از تو دفاع می کنیم و تو را رها نمی‌کنیم و در مقابل دشمن تو را از یاد نخواهیم برد.

اگر ما جانمان را برای تو نثار کنیم چگونه دینمان را به تو اداء کنیم بخاطر تو هیچگاه دشمنان دوصفت تسلیم نخواهیم شد و پیمانمان همیشه جاودانه خواهد ماند.

دشمن چگونه گمان می برد ما فرزند توایم آیا ما نسبت به تو بی وفا خواهیم ماند؟

و شما ای پدران و مادران شهید‌پرور بگذارید تا خون سرخ ما جاری شود و لاله‌های سرخ آزادی و مردانگی و شرافت و انسانیت در این سرزمین کاشته شود و تیری در قلب ستمگران و از خدا بی‌خبران و زورگویان باشد.

امت مسلمان ایران ما باید از درگاه خداوند تبارک و تعالی شکر و سپاس بجای آوریم که خداوند ما را قابل آن دانست که این انقلاب را به ما هدیه بدهد و این انقلاب که ما را الهی کرده است.

به پسر چهارده ساله‌ام آموخت که برای دفاع از اسلام باید نارنجک بر کمر بست و به زیر تانک رفت و خود را تکه تکه کرد.

آری حماسه علی‌اصغر در تاریخ زنده شده و اسلام تا اینچنین همپایی دارد پایدار است.

و ابرقدرت‌ها باید بدانند که سرزمین اسلام آزاد شده حسین(ع) است و آزاد شده حسین(ع) را کس نتواند به بند کشید و اسلام، اسلام محمد(ص) است و هیچکس نمی‌تواند در مقابل دین محمد بایستد.

خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی(عج) خمینی را نگهدار

الا ان حزب الله هم الغالبون

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار