رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

دستگیری سرشاخه قاچاق سوخت به کشور‌های همسایه/ تشدید اقدامات پیشگیرانه از اولویت‌های پلیس در سال ۹۹

سردار محمدرضا مقیمی از دستگیری شخصی خبر داد که در قالب خرید برند‌های شرکت‌های خوشنام سوخت، اقدام به قاچاق سوخت به کشورهای همسایه می‌کرد.
کد خبر: ۴۰۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ - 09June 2020

دستگیری سرشاخه قاچاق سوخت به کشورهای همسایه/ تشدید اقدامات پیشگیرانه از اولویت‌های پلیس در سال 99به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: تشدید اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از قاچاق از مبادی رسمی، از اولویت‌های مهم پلیس امنیت اقتصادی در سال ۹۹ است.

وی با اشاره به استقرار پلیس در مبادی وروی و خروجی کالا در کشور گفت: به نتایج و اخباری رسیدیم که متأسفانه برخی از شرکت‌ها اقدام به خروج سوخت یارانه‎ای از کشور می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه با ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز هماهنگی صورت گرفته و خیلی از سازمان‌هایی را که در صادرات سوخت فعالیت می‌کنند به ما معرفی کردند، خاطرنشان کرد: کار اطلاعاتی و شناسایی‌های دقیق پلیس منجر به این شد که شرکت‌هایی که مبادرت به قاچاق سوخت می‌کنند، مشخص شوند.

وی اضافه کرد: طی هماهنگی با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و استفاده از کار اطلاعاتی، مشخص شد که این شرکت‌ها به‌صورت خانوادگی کار می‌کنند؛ لذا سرشبکه قاچاق سوخت شناسایی و دستگیر شد؛ فرد دستگیر شده دارای چندین پرونده بوده است.

سردار مقیمی گفت: این شخص با خرید برند شرکت‌های خوشنام که سوء ظن به آن‌ها کمتر بوده است، اقدام به قاچاق سوخت می‌کرد؛ همچنین شرکت‌های مربوطه اقدام به فروش سوخت یارانه‌ای به‌خصوص گازوئیل به کشور‌های همسایه می‌کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار