برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردبیل

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با حضور مدیرکل و کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس استان با هدف تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ - 09June 2020

برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردبیل با حضور مدیر‌کل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز با هدف تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام «صابر بایرامی» معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اردبیل از لزوم تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و نهادها و سازمان ها سخن گفت و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک کار فرهنگی و اختیاری است که بایستی با کار فرهنگ عمیق و ماندگار و دارای زمان بندی بلند مدت در جامعه نهادینه شود.

بایرامی گفت: در کارهای فرهنگی نظیر امر به معروف و نهی از منکر مردم بایستی برنامه ارائه داده و ناظر بر اجرا باشند و این همان مطالبه گری است که رمز به ثمر نشستن تلاش فرهنگی است.

این مسئول افزود: اقامه نماز جماعت در ادارات و افزایش ساعات کار مفید در ادارات و سازمان ها از معدود ثمرات تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات است.

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد احیای امر به معروف استان اردبیل متذکر شد: مطالبه‌گری مردم در زمینه معروف‌ها و منکرات را ایجاد تعامل دو طرفه می دانیم و بر آن تأکید داریم و در خواست ستاد از شورا‌ها همین امر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار