جانشین فرمانده ناجا تأکید کرد؛

لزوم مسئولیت‌پذیری سازمان‌ها در حوزه سرقت/ توجه ویژه پلیس به دغدغه‌های مردم و ارتقاء کشفیات سرقت

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یکی از اهداف قرارگاه مبارزه با سرقت موضوع مطالبه‌گری و مسئول‌سازی سازمان‌هاست، گفت: ارتقاء کشف انواع سرقت در اولویت سال جاری نیروی انتظامی قرار دارد.
کد خبر: ۴۰۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ - 09June 2020

لزوم مسئولیت‌پذیری سازمان‌ها در حوزه سرقت/ توجه ویژه پلیس به دغدغه‌های مردم و ارتقاء کشفیات سرقتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در یکصد و شصت و نهمین جلسه قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت پس از ارائه گزارش عملکرد توسط رئیس پلیس آگاهی ناجا، اظهار داشت: مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی در سال جاری بوده و فرماندهان انتظامی استان‌ها می‌بایست با در نظر گرفتن این اولویت، نسبت به ارتقاء کشف سرقت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سال گذشته به اهداف از پیش تعیین شده قرارگاه مبارزه با سرقت دست یافته است، افزود: در سال جاری نیز هدف‌گذاری و برنامه‌هایی ازجمله بالا بردن هزینه جرم و توجه به دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب در دستور کار قرار گرفته است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به این که یکی دیگر از اهداف قرارگاه مبارزه با سرقت، موضوع مسئول‌سازی است، تصریح کرد: وقتی سرقتی اتفاق می‌افتد، باید مشخص شود که دیگر سازمان‌ها چه نقشی در وقوع سرقت داشته و کدام بخش مربوط به ناجاست.

وی ادامه داد: طی هماهنگی به عمل آمده با وزارت کشور، مقرر شده استانداران سراسر کشور در جلسات قرارگاه مبارزه با سرقت شرکت و فرماندهان انتظامی استان‌ها، پیشرفت حاصله را گزارش کنند.

سردار رضایی در ادامه سخنان خود به موضوعاتی همچون هم‌افزایی پلیس‌های تخصصی، فعال‌سازی قرارگاه‌های مبارزه با سرقت در استان‌ها، رسیدگی به پرونده‌های معوقه، همکاری با بسیج، مهارت‌محوری و همچنین هدف‌گذاری در مأموریت‌ها پرداخت و تأکید کرد: مبارزه با سرقت مطالبه جدی مردم از حاکمیت است و نیروی انتظامی از تمامی ابزار‌های موجود در راستای مطالبه‌گری از دستگاه‌های ذی‌ربط در جهت کاهش وقوع و ارتقاء کشف بهره‌گیری خواهد کرد.

در این جلسه رؤسای پلیس‌های تخصصی و رده‌های ذی‌ربط حضور داشتند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار