سردار رحیمی خبر داد؛

دستگیری ۵۵۷ نفر از اراذل و اوباش در طرح «اقتدار»

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۵۵۷ نفر از اراذل و اوباش در طرح «اقتدار» خبر داد.
کد خبر: ۴۰۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ - 09June 2020

دستگیری ۵۵۷ نفر از اراذل و اوباش در طرح «اقتدار»به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح اقتدار برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس با بیان اینکه با تلاش پلیس امنیت عمومی پایتخت اولین طرح اقتدار برگزار شد، اظهار داشت: در این طرح با اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس، فروشندگان سلاح و فروشندگان مشروبات الکلی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح ۵۵۷ نفر دستگیر شدند، گفت: ۱۳۷ نفر از دستگیرشدگان دارای سابقه هستند و ۳۰ درصد از دستگیرشدگان در فضای مجازی فعالیت داشتند.

رئیس پلیس پایتخت از کشف ۶۸۹ خودرو و موتورسیکلت احتکار شده در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و افزود: تاکنون سه هزار و ۸۰۰ خودرو در انبار‌ها کشف شده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه از ابتدای هفته جاری ۲۴۷ پرونده تشکیل شده است، گفت: ۱۵۱ پرونده در حوزه شرارت و درگیری‌های مسلحانه، ۱۸ پرونده در خصوص حمل سلاح، ۳۹ پرونده در زمینه مشربات الکلی و ۳۹‌پرونده درباره مزاحمین نوامیس بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: ۳۵۰ نقطه در مناطق مختلف تهران ازجمله فرحزاد، خاک‌سفید، افسریه، مشیریه، مسعودیه و... پاکسازی و اراذل و اوباش این مناطق شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی ادامه داد: همچنین دو هزار و ۲۴۱ مرکز صنفی مورد بررسی قرار گرفت، که ۱۰۰ مرکز به دلیل اینکه به پاتق ازاذل و اوباش تبدیل شده بودند، پلمب شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰۹ نفر از اراذل و اوباشی که دستگیر شدند، سطح‌دار و همچنین ۷۹ نفر از اراذل و اوباش نوپا هستند.

رئیس پلیس پایتخت درخصوص لغو طرح ترافیک گفت: تصمیم‌گیری در خصوص طرح ترافیک با ستاد ملی مبارزه با کرونا است و با تمام توان در راستای اجرای تصمیمات این ستاد آماده هستیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: در سه روزی که طرح ترافیک اجرا می‌شود، ترافیک کمتر شده و تراکم در مترو بیشتر شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوال دفاع‌پرس مبنی بر برخورد با قهوه‌خانه‌های متخلف گفت: ۱۰۱ قهوه‌خانه که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند، پلمب شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار