دریادار خانزادی:

درس ایستادگی و فداکاری را از خانواده‌های شهدا آموخته‌ایم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما همواره درس معرفت، مقاومت، ایستادگی و فداکاری را از خانواده‌های شهدا آموخته‌ایم.
کد خبر: ۴۰۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ - 09June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در دیدار با خانواده شهید سید منصور موسوی نژاد از شهدای حادثه اخیر ناوچه کنارک در روستای نظرآقا شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهدا با حرکت در مسیر نورانی شهادت که در قرآن کریم بارها بر آن تاکید شده‌ است طلایه‌داران مجموعه مخلص و فدائیان رهبر معظم انقلاب در مسیر با عظمت نظام اسلامی که تمدن سازی را به دنبال خواهد داشت، هستند.

وی گفت: همه سربازان ایران اسلامی برای برقراری امنیت و دور کردن استکبار جهانی از کشور بویژه در عرصه دریا در صف شهادت ایستاده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش حاطرنشان کرد: شهادت برای کسی که در این مسیر جان خود را از دست می‌دهد و خانواده‌های آنها که صبر پیشه می‌کنند، توفیق بزرگی است.

دریادار خانزادی تاکید کرد: از اینکه به برکت انقلاب اسلامی و در این برهه زمانی فرزندانی حماسه آفرین، فهمیده و متکی به آموزه‌های دینی تربیت یافته‌اند خوشحالیم که ما همه این خصوصیات را در شهید سید منصور موسوی نژاد مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: ما همواره درس معرفت، مقاومت، ایستادگی و فداکاری را از خانواده های شهدا آموخته‌ایم و هدف از حضور امروز در جمع خانواده این شهید برای ابراز همدردی آنها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار