مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

خوزستان پایتخت رسانه ای حوزه دفاع مقدس است

هوشنگ نوبخت با اشاره به اینکه خوزستان پایتخت رسانه ای حوزه دفاع مقدس است، گفت: رسانه های متعهد خوزستان همچون دوران دفاع مقدس در همه بحران ها پیشتاز انجام رسالت خطیر خود هستند تا امید و آرامش را به مردم تزریق کنند.
کد خبر: ۴۰۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ - 09June 2020

خوزستان پایتخت رسانه ای حوزه دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در مراسمی که در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان برگزار شد از فعال رسانه‌ای خوزستان در حوزه دفاع مقدس تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه خوزستان پایتخت رسانه ای حوزه دفاع مقدس است، اظهار داشت: بحران کرونا و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و عدم تجمعات، باعث شده که رویکرد همه مناسبت ها و برنامه ها به سوی فضای رسانه ای، تبلیغاتی و مجازی سوق داده شود.

نوبخت در این مراسم از «جهانگیر غیبی» مدیر مسوول و سردبیر هفته نامه «نخل و بلوط» و پایگاه خبری «مسیر مردم» که ستون ها و فضاهایی اختصاصی برای پوشش اخبار حوزه دفاع مقدس قرار دادند تقدیر کرد و افزود: رسانه های متعهد خوزستان همچون دوران دفاع مقدس در همه بحران ها پیشتاز انجام رسالت خطیر خود هستند تا امید و آرامش را به مردم تزریق کنند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: قصد داریم با تدابیر سردار یوسفی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از 40 فعال رسانه ای استان خوزستان در حوزه دفاع مقدس تجلیل می کنیم تا بلکه قدردان گوشه ای از زحمات جهادی این افسران جنگ نرم در این دوره تاریخی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار