سردار نقدی:

نظریه غربی در موضوع کرونا رفوزه شد/ حقانیت نظریه دینی ثابت شد

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: یکی از آن دستاوردهای کرونا ارجحیت نظریه دینی بر نظریه غربی بود که در این حادثه جهانی، نظریه غربی رفوزه شد و نمره منفی گرفت.
کد خبر: ۴۰۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ - 09June 2020

نظریه غربی در موضوع کرونا رفوزه شد/ حقانیت نظریه دینی ثابت شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه ۲۰ خرداد) در کنفرانس بین‌المللی «آوردگاه کرونا» که در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار شد با بیان اینکه متاسفانه در جوامع اسلامی خیلی از افراد تحصیلکرده و با اطلاع علمی روی می‌آوردند به تفکرات سکولار و مادی و ماتریالیستی و دین را به حوزه شخصی محدود کردند، اظهار داشت: دنیای غرب مادی‌گرا به تجربه اهمیت می‌دهد و به آنچه اهمیت می‌دهند که به قول خودشان زیر چاقوی جراحی آن را حس کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه کرونا با وجود همه نحوست خود خدمت بزرگی به بشیریت کرد و آن هم اینکه به صورت یکسان در همه عالم شیوع پیدا کرد، افزود: در حوزه درمان بیماران کرونایی آمار بین المللی را اگر نگاه کنیم، تلفات کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار بیشتر از کشوری مانند ایران است. در کشورهایی که تمام زیرساخت‌های درمانی‌شان را طی سال های گذشته تکمیل کرده اند و هیچ کمبودی ندارند، شاهد چنین تلفاتی هستیم. این در حالی است که آنها تحت تحریم نیستند درحالی که آمریکا و اروپا هشت سال است که شدیدترین تحریم ها را علیه ملت ما وضع کردند.

وی ادامه داد: مهمترین مسئله ای که باید مقایسه کرد، عوارض اجتماعی این حادثه در زندگی مردم است. یک فروشگاه در جمهوری اسلامی ایران غارت نمی‌شود، اما در اروپا و آمریکا فروشگاه‌های بزرگ غارت می‌شوند. مقایسه کنید کشورهایی را که محموله های ماسک را از یکدیگر می‌دزدند تا کشور ما که همه پایگاه های بسیج و خانه ها تبدیل به کارگاه تولید ماسک می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: در ایام کرونا برخی پایگاه های بسیج ما اعلام کردند که وقتی به درب خانه های مردم برای کمک مراجعه می کنیم، می‌گویند ما نیاز نداریم به دیگرانی که نیازمندتر هستند کمک کنید.

سردار نقدی بیان داشت: حقانیت نظریه دینی را به وضوح می‌توان حس کرد. دشمن تلاش می‌کند تا بیان ما شکل نگیرد. یکی از مسائلی که به مردم آرامش می‌دهد این است که رهبرشان مثل خود مردم هستند. مسأله کرونا علی رغم مشکلاتی که برای جوامع بشری به همراه داشت دستاوردهای علمی بزرگی داشت و یکی از آن دستاوردهای کرونا ارجحیت نظریه دینی بر نظریه غربی بود که در این حادثه جهانی، نظریه غربی رفوزه شد و نمره منفی گرفت.

وی در پایان گفت: وضعیت کشورهای غربی با سانسور بزرگ رسانه‌ای بسیار بزرگتر از این است که نشان داده ‌می‌شود و آن را خیلی کوچک جلوه می‌دهد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها