فرمانده نیروی دریایی ارتش:

حماسه‌های شهدای ارتش تا همیشه در اذهان باقی می‌ماند

دریادار حسین خانزادی گفت: حماسه‌های شهدای ارتش تا همیشه در اذهان باقی می‌ماند.
کد خبر: ۴۰۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶ - 09June 2020

حماسه‌های شهدای ارتش تا همیشه در اذهان باقی می‌ماندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش عصر سه‌شنبه در دیدار با خانواده شهید حسین سپهری اهرمی از شهدای ناوچه کنارک اظهار داشت: شهادت در فرهنگ مسلمانان و ملت ایران دارای جایگاه والا و الهی است.

وی بیان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کیان، ارزش‌ها و مرزهای میهن اسلامی، آماده حماسه آفرینی، جانفشانی و شهادت هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای والامقام است گفتت: شهدای گرانقدر در راستای اقتدار نظام اسلامی، فداکاری و حماسه آفرینی کردند و از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا سبب برکت این مملکت هستند و باید قدردان آنان باشیم، گفت: شکیبایی خانواده معظم شهدا یک الگو و درس بزرگ برای آحاد جامعه و ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و صبر و شکیبایی خانواده‌های آنان از مهم‌ترین عوامل عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

دریادار خانزادی خانواده شهدای گرانقدر را الگو و اسوه صبر و مقاومت دانست و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ناوچه کنارک افزود: خون شهدا سبب تبلور روحیه ایثارگری و شجاعت در جامعه می‌شود و حماسه شهید حسین سپهری اهرمی برای حراست از آب‌های میهن اسلامی و حفظ منافع ایران اسلامی تا ابد جاوید و پایدار است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها