فرمانده سپاه سوادکوه:

بازاریان و کسبه حافظان کرامت و سنگربان خاکریز صیانت از انقلاب هستند

«سیدموسی حسین‌نژاد» با بیان اینکه امروز بازاریان و کسبه در کنار حافظان امنیت و مدافعان سلامت بعنوان حافظان کرامت می‌شناسیم، گفت: امروز آنان در خاکریز صیانت از انقلاب با نثار مال سنگربانی می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴ - 09June 2020

بازاریان و کسبه حافظان کرامت و سنگربان حاکریز صیانت از انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سیدموسی حسین‌نژاد» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه سوادکوه ضمن گرامی‎داشت یاد و خاطره شهدای اصناف و همچنین اصناف و کسبه شهرستان که در سال‎های قبل فوت کردند، بازاریان و کسبه را سنگربانان عرصه اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: نقش بی‌بدیل بازاریان و اصناف از قبل انقلاب تا کنون در کارنامه این نظام موجود بوده و قابل کتمان نخواهد بود. حمایت از فتوای میرزای شیرازی و پشتیبانی از دفاع مقدس چیزی نیست که از حافظه تاریخی ملت فراموش شود.

فرمانده سپاه سوادکوه در ادامه از نقش اصناف و بازاریان شهرستان در کمک مومنانه تقدیر کرد و افزود: امروز باید در کنار ویژگی‌های شهرستان مجاهدپرور و همیشه در صحنه سوادکوه وجود و حضور بازاریان متعهد را ویژه و منحصر به فرد دید، چرا که امروز ما بازاریان و کسبه شهرستان سوادکوه را در کنار حافظان امنیت و مدافعان سلامت بعنوان حافظان کرامت می‌شناسیم. امروز آنان در خاکریز صیانت از انقلاب با نثار مال سنگربانی کردند و این آن ترس دیرینه ای بود که دشمن داشت.

حسین‌نژاد کرکره مغازه اصناف متعهد را به مثابه اسلحه آنان دانست و افزود: دشمن از گشودن و باز شدن بازار و شوق اشتیاق کسبه بسیار سراسیمه می‌شود چرا که حربه دشمن در اختلاف افکنی و به تعطیلی کشاندن بازار جهت مشوش نمودن افکار عمومی است اما بازاریان ما نشان دادن بصیرت آنان مثال زدنی و خنثی کننده راهبردهای دشمن خواهد بود.

حسین‌نژاد ماموریت‌های بسیج اصناف را در پنج حوزه بر شمرد و افزود: اردوهای جهادی، پرداختن به غنای فرهنگی و فقه بازار، تعلیم و تربیت برنامه و بودجه، برنامه‌های اردویی از جمله ماموریت‌هایی است که بسیج اصناف متولی اجرای آن در سطح شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار