وصیتنامه شهید «پرویز پورحمزه»؛

دست از یاری امام خود برندارید و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «پرویز پورحمزه» آمده است: من از تمام جوانانی که تاکنون در جبهه بوده‌اند می‌خواهم که دست از یاری امام خود برندارند و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشند،
کد خبر: ۴۰۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶ - 10June 2020

دست از یاری امام خود برندارید و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «پرویز پورحمزه» در سال 1343/11/10 در محله جبری بوشهر دیده به جهان گشود و در عملیات های دهلاویه، سوسنگرد، بستان، حصر آبادان، تنگه چذابه، بیت المقدس، رمضان، جزیره مجنون، کردستان، فاو، اسکله الامیه و البکر حضور داشت و سرانجام در 31 اردیبهشت سال 1370 در ماموریت مانور پیروزی یک توسط ناوچه های آمریکایی از ناحیه پیشانی مورد هدف گلوله قرار گرفت و شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیتنامه شهید «پرویز پورحمزه»؛

با چنگ و دندان به جهاد برخیزید و به زمزمه های شوم صلح و سازشی اعتناء نکنید (قرآن کریم)

با سلام و درود بیکران بر چهارمین بت شکن قرن خمینی، چهار سال و اندی از تجاوز جنایتکارانه رژیم صدام به خاک میهن اسلامیمان می گذرد و امت پیکارگر و شکست ناپذیر ما بدنبال امام سازش ناپذیرشان، در برابر حملات کفر جهانی برای حراست از حریم پاک میهن اسلامی مقاومت می کنند و تنها هدفشان مکتب است، مکتبی که برترین مکتب هاست (اسلام برترین است و هیچ بر او برتر نیست).

مفسد را نمی توانیم با او مصالحه کنیم، تا آخر با آنها جنگ خواهیم کرد و انشاء ا... و تعالی پیروز خواهیم شد. (امام خمینی)

این سخنان امام بزرگمان است که بستگی به همت جوانان عزیز دارد و من از تمام جوانانی که تاکنون در جبهه بوده اند می خواهم که دست از یاری امام خود برندارند و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشند، البته من کسی نیستم که برای شما سخنی بگویم.

خدایا مرا ببخش که نتوانستم کار خیری برای تو انجام دهم و تمام عمرم را در گناه سر کردم، من تنها از تو می خواهم که مرا ببخشی، چون توئی بخشنده و مهربان، تنها وصیت من این است که با هر کسی برخوردی داشتم و برخورد من غیر اسلامی بود مرا ببخشد و حلالم کند.

اما تو مادرم، مادری که با آن همه رنج و زحمت که برایم کشیدی و شب ها بیخوابی کشیدی تا مرا به اینجا رساندی  از تو می خواهم که هیچ نگران نشوی.

 و برایم گریه نکنی و زینب وار راهم را ادامه دهی و مرا ببخشی و حلالم کنی برادرانم را حسین وار بزرگ کنی و در صحنه جنگ حق علیه باطل بفرستی چون که ما از اهل بیت امام حسین(ع) که برتر نیستیم، خواهرم را چون شمشیری برنده بر قلب دشمن اسلام تربیت کن و نگذار که هیچوقت نمازشان ترک شود.

اما پدرم،  پدری که از صبح تا شام بر روی پای خود می ایستادی و کار می کردی تا مرا همیشه شاد نگهداری، مرا ببخش و حلالم کن و تو برادرم، برادر بزرگم مختار به پدر و مادرم احترام بگذار و هر چه گفتند گوش کن و انجام بده.

سلام همگی مردم بوشهر را می رسانم و از همه آنها التماس دعا دارم، برادران و خواهران بوشهری، دست از یاری حسین و امامتان برندارید و مثل همیشه محکم و استوار باشید، امام جمعه عزیز را یاری کنید.

و هیچ وقت مساجد و مخصوصاً نماز جمعه را ترک نکنید تا مشت محکمی بر دهان منافقین زده باشید.

 خواهرانی که پوشش اسلامی ندارند خواهش می کنم، این گفته تمامی کسانی است که بدرجه شهادت رسیده اند پوشش اسلامی خود را رعایت کنید.

 موقعی که مرا تشییع می کنید مرا یکبار در مسجد توحید ببرید و بعد رهسپار بهشت صادق کنید، مقدار ناچیزی پول دارم که در بانک است آن را به انجمن اسلامی نصر بدهید تا برای تبلیغات خرج کند و در آخر با همگی مردم قهرمان پرور بوشهر خداحافظی می کنم.

خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی(عج) خمینی را نگهدار

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها