شهید «محرم افشاری»؛

سعادت ما در گرو انقلاب اسلامی است

در وصیتنامه شهید «محرم افشاری» آمده است: حافظ انقلاب اسلامی مقدس باشید که سعادت ما در گرو همین انقلاب است.
کد خبر: ۴۰۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ - 10June 2020

سعادت ما در گرو همین انقلاب است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «محرم افشاری» فرزند حسین متولد 20 شهریور 1342 در روستای میرک از توابع شهرستان مشکین شهر در استان اردبیل به دنیا آمد.

بعد از شروع جنگ تحمیلی به عنوان کادر ارتش به جبهه اعزام شد و در 27 دی 1366 در میمک بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نایل آمد و پیکر پاک این شهید در گلزار شهدای زادگاهش آرام گرفته است.

وصیت‌نامه شهید «محرم افشاری »:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام آنکه جانم از اوست، صاحب جانا تو شاهدی که من چیزی عزیزتر از جانم ندارم که فدای اسلام ناب محمدی و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی کنم و من این خون را به پای درخت خونین اسلام ریخته و پیروی از امام خود مرگ خونین را انتخاب می‌کنم و با لبیک گفتن به اماممان و ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان و با ایثار جان خود ثابت می‌کنم که ما اهل کوفه نیستیم و طبق فرمایش مولا علی (ع) همانا جهاد دری از درهای بهشت است و دری است که خداوند این در بهشتی را به همه کس نگشوده است.

اینحانب هم با تدبیر و اندیشه و با رهنمود‌های امام عزیز افتخار دارم که در سنگرهای مقدس جنگ شب و روز در مقابل دشمنان اسلام نبرد می‌کنم.

امید دارم مسلمین جهان به رهبریت امام عزیز وحدت کلمه را حفظ و این انقلاب را به صاحب اصلی تحویل دهند.

ای انسانها که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «ای ایمان آورندگان و یا ای مردمان، فریب این دنیا را نخورید، گرچه ظاهر دنیا زیباست اما خانه پادادش الهی خانه آخرت است».

حافظ این انقلاب مقدس باشید که سعادت ما در گرو همین انقلاب است و باید صبر انقلابی داشته باشیم تا مانند کوه استوار در مقابل مشکلات باشیم و به بیگانگان باج ندهیم و با وحدت کلمه و اطاعت از ولایت فقیه دشمنان اسلام را به زانو در آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار