اولین جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان تهران برگزار شد

نخستین جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان تهران با حضور اعضا برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ - 10June 2020

اولین جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان تهرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، اولین جلسه شورای پیشکسوتان استان تهران با حضور رئیس پیشکسوتان استان تهران، رئیس سازمان پیشکسوتان بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، فرمانده سپاه محمد رسوالله، سردار محمد رضاکوثری، سردار علی‌اصغر محسن شیخی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران، محسن رفیق دوست و دیگر اعضا در محل ستاد فرماندهی سپاه محمد رسول الله (ص) برگزار شد.

در ابتدای جلسه محسن رفیق‌دوست ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه امام راحل اظهار داشت: باید از ظرفیت عظیم پیشکسوتان دفاع مقدس حول محور تدابیر و انتظارات رهبر معظم انقلب اسلامی بهره برداری شود.

در بخش دیگر این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته نسبت به برنامه‌ها و هدف‌گذاری در سال جاری توسط سردار محمدتقی عصار و بین سازمان پیشکسوتان مطرح و در خصوص جشنواره »من افتخار می‌کنم» ارایه شد و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به منظور ثبت خاطرات پیشکسونان جهاد و مقاومت توضیحاتی داده شد.

در ادامه هر یک از اعضا ضمن تاکید بر تدوام جلسه پیشکسوتان، در خصوص تکمیل برنامه‌های ارائه شده پیشنهادات و نکات ارزشمندی از جمله پیرامون ضرورت توجه و تجلیل از اقشار مختلف و صنوف، مدارس، جانبازان، ایثارگران، نیروهای بسیجی که وابسته به ارگان و سازمانی نیستند، ثبت خاطرات، تاریح شفاهی خانواده‌ها‌، جهادگران و همچنین راه‌اندازی و ایجاد ارتباط از طریق شبکه مجازی و... اشاره کردند.

در پایان احکام اعضای پیشکسوتان استان تهران صادره از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به اعضا تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها