فرمانده نداجا در دیدار با خانواده شهدای شناور کنارک:

شهدا طلایه‌دار عزت و اقتدار در تمام عرصه‌ها هستند

فرمانده نیروی دریایی ارتش شهدا را طلایه‌دار عزت و اقتدار در تمام عرصه‌ها دانست و گفت: ما در مجموعه نیروی دریایی که این لباس را به تن کرده‌ایم در واقع در مسیری ایستاده‌ایم که آغاز و انتهای آن شهادت است.
کد خبر: ۴۰۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ - 10June 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در استان بوشهر به همراه جمعی از فرماندهان و اعضای شورای شهر با خانواده‌های شهیدان، موسوی‌نژاد، دهقانی، رازی، سپهری اهرمی و پویان‌فر (شهدای حادثه شناور پشتیانی کنارک) دیدار و گفت‌وگو کرد.

دریادار خانزادی ضمن دلجویی از خانواده‌های معظم «شهدای رمضان»، گفت: چند روز گذشته در محضر فرماندهی معظم کل قوا بودم و ایشان فرمودند پیام تبریک و تسلیت بنده را به خانواده‌های شهدای والامقام برسانید و امروز بنده حامل پیام مقام معظم رهبری به شما هستم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه شهدا طلایه‌دار عزت و اقتدار در تمام عرصه‌ها هستند، افزود: این عزیزان با حرکت در مسیر نورانی قرآن، شهادتی که در کتاب آسمانی به آن بار‌ها تأکید شده، رسیدند و محشور شدند و به نوعی طلایه‌داران مخلص و فداییان رهبر انقلاب اسلامی در مسیر حرکت با عظمت انقلاب اسلامی که تمدن‌سازی را در گام دوم به دنبال دارد، هستند.

شهدا طلایه‌دار عزت و اقتدار در تمام عرصه‌ها هستند

وی با بیان اینکه فرماندهی معظم کل قوا بار‌ها به مجموعه نیرو‌های مسلح بر موضوع دانش و علم افزایی، ایمان و شجاعت و حرکت در مسیری که امنیت را برای جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران به ارمغان بیاورد، تأکید کرده‌اند، گفت: حرکت در این مسیر ارزشمند بی‌شک نیازمند وجود انسان‌های مخلص و با روحیه ایثار و از خودگذشتگی است تا در مسیر انقلاب و برقراری امنیت در مرز‌ها و آب‌های دوردست جان خود را تقدیم این انقلاب کنند و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند.

دریادار خانزادی عنوان کرد: ما در مجموعه نیروی دریایی که این لباس را به تن کرده‌ایم در واقع در مسیری ایستاده‌ایم که آغاز و انتهای آن شهادت است. ما به‌عنوان سربازان ایران اسلامی در صف ثروت، شهرت و قدرت نایستاده‌ایم، بلکه برای برقراری امنیت و دور نگهداشتن استکبار جهانی از حدود و ثغور ایران اسلامی به‌ویژه در عرصه دریا در صف ایثار، جانفشانی و شهادت ایستاده‌ایم و در این راه از هیچ تهدیدی هراس نداریم و با اقتدار در برابر تمام دسیسه‌های دشمن ایستاده‌ایم.

دریادار خانزادی خطاب به خانواده‌های معظم شهدا گفت: توفیق شهادت در عرصه دریا به‌عنوان یکی از سربازان ولایت در مسیر ایجاد امنیت، توفیق بزرگی است و خداوند در قرآن کریم هم به کسانی که جان خودشان را در راه تحقق آرمان‌های حکومت اسلامی تقدیم می‌کنند و هم به خانواده‌های آنان که در قبال مصیبتی و آزمایشی که در درگاه الهی از آن‌ها به عمل می‌آید، سلام و درود فراوان می‌فرستد و می‌فرماید «این‌ها هدایت‌شدگان هستند»؛ شهدا و خانواده شهدا کسانی هستند که این توفیق را پیدا کردند که در راه مستقیم مورد هدایت قرار گرفته‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همه‌ ما باید به خود ببالیم که به برکت انقلاب اسلامی، فرزندانی با غیرت در دامان این مملکت تربیت شده‌اند که حماسه‌آفرین و افتخارآفرین و با کرامت و متکی به آموزه‌های دینی و انقلابی هستند و این را ما به وضوح در شخصیت وجودی این شهدا دیدیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها