شهید «داداش اخشی»؛

نگذارید دوباره پای آمریکا به این سرزمین مقدس باز شود

در وصیتنامه شهید «داداش اخشی» آمده است: نگذارید روزی شود و دوباره از آمریکا بدتر که همان خودش باشد، پای کثیفشان را به این سرزمین مقدس بگذارند.
کد خبر: ۴۰۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ - 10June 2020

نگذارید دوباره پای کثیف آمریکا به این سرزمین مقدس باز شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «داداش اخشی» فرزند ایوب در یکم فروردین 1336 در شهرستان اردبیل به دنیا آمد.   

بعد از شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار به جبهه اعزام شد و سرانجام 18 فروردین 1366 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نایل آمد و پیکرش در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) اردبیل آرام گرفت.

وصیت نامه پاسدار شهید «داداش اخشی»:

بسم الله الرحمن الرحیم

«آنان که در راه خدا جهاد می‌کنند و کشته می‌شوند، آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند».

به نام الله و پروردگارم که زنده و مردن انسان در دست اوست و به نام پروردگارم که جهان و جهانیان را خلق و راه زندگی و چگونه زیستن را به حسین (ع) آموخت و ما نیز از او از سرور آزادگان، شهید کربلا راه زندگی و چگونه زیستن را آموختیم.

به نام خمینی کبیر رهبر مسلمین و محرومین جهان که همچون آقای خود حسین (ع) حرکت کرده، می‌رویم تا با خون خود درخت پربار انقلاب اسلامی را سیراب گردانیم.

می‌رویم تا کافرانی را که ایادی همان کافران زمان حسین (ع) هستند، از صحنه روزگار محو و نابودشان گردانیم.

برادران، شما که در پشت جبهه هستید و شمایی که به جبهه حق علیه باطل اعزام می‌شوید بدانید که مسئول خون تمام شهدا هستید و باید حافظ خونشان باشید.

برادران و خواهران، شما در شهرها و روستاها در هر کجا که هستید با منافقان داخلی مبارزه را ادامه دهید و برادران شما که در جبهه هستند و رزمتان یا منافقان خارجی باشد که از سوی خداوند متعال مورد قبول واقع گردد.

امام را تنها نگذارید و نگذارید که زبانم لال، زبانم لال، چه بگویم اگر روزی شود و دوباره از آمریکا بدتر که همان خودش باشد، پای کثیفشان را به این سرزمین مقدس بگذارند.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها