رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

دستگیری ۲۵۱ مجرم در «طرح کاشف»/ انهدام ۵۱ باند بزه‌کاری در تهران

سردار «حسین رحیمی» در خصوص دومین مرحله طرح کاشف گفت: در این طرح ۲۵۱ نفر از سارقین حرفه‌ای که به صورت باندی فعالیت می‌کردند دستگیر شدند که مجرمین بازداشت‌شده در قالب ۵۱ باند فعالیت می‌کردند.
کد خبر: ۴۰۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ - 10June 2020

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در حاشیه دومین «طرح کاشف» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سومین کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه در خصوص برخورد با سارقین و کشف جرم سرقت، مقرر شد که از ظرفیت همه دستگاه‌ها استفاده کنیم.

وی در خصوص دومین مرحله اجرای طرح کاشف گفت: در این طرح ۲۵۱ نفر از سارقین حرفه‌ای که به صورت باندی فعالیت می‌کردند دستگیر شدند که مجرمین بازداشت‌شده در قالب ۵۱ باند فعالیت می‌کردند.

سردار رحیمی افزود: سارقین دستگیرشده در زمینه قتل، سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی، تجاوز، جعل و کلاهبرداری، سرقت خودرو و موتورسیکلت، سرقت منزل، اماکن خصوصی و دولتی، زورگیری و کیف‌قاپی فعالیت می‌کردند.

وی افزود: در این طرح بالغ بر دو هزار و ۴۰۴ فقره سرقت بر اساس اعترافات کشف شده است.

رحیمی در خصوص سرقت اطلاعات کاربران از یکی از اپراتور‌ها گفت: در این زمینه کم‌توجهی شده و یکسری اطلاعات مردم به سرقت رفته و پلیس فتا و پلیس امنیت در حال پیگیری این موضوع هستند.

وی درباره نصب دوربین در سطح شهر تهران گفت: باید دوربین‌های مراکز تجاری، پمپ بنزین و... بازسازی شوند؛ همچنین تیم ویژه‌ای برای شناسایی نقاطی که نیازمند نصب دوربین هست تشکیل شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار