فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور:

برای توسعه اقتصادی کرمانشاه از ظرفیت‌های ارتش استفاده می‌کنیم

سرتیپ ستاد فرهاد آریانفر گفت: در راستای استفاده بهینه از امکانات ملی از ظرفیت‌های ارتش برای توسعه اقتصادی استان کرمانشاه استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۴۰۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ - 10June 2020

از ظرفیت‌های ارتش برای توسعه اقتصادی استان کرمانشاه استفاده می‌کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتیپ ستاد «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور امروز در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه که در قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور برگزار شد اظهار داشت: در راستای استفاده بهینه از امکانات ملی از ظرفیت‌های ارتش برای توسعه اقتصادی استان کرمانشاه استفاده می‌کنیم.

وی افزود: قصد داریم از اراضی و امکانات در اختیار ارتش به منظور کمک به اقتصاد استان و نیز استفاده مطلوب از امکانات ملی، به صورت طرح‌های کشاورزی، مجتمع‌های دامپروری و ساخت و ساز بهره‌برداری مناسبی داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور عنوان کرد: برای تحقق این امر به کمک و حمایت مدیریت استان نیاز داریم و امیدواریم با همکاری و همدلی ۲ جانبه بتوانیم تاثیر مثبتی در اقتصاد استان داشته باشیم.

«هدایت حاتمی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه نیز در این دیدار خدمات ارتش را در بحران‌های زلزله و سیل چند سال اخیر قابل تقدیر دانست و بیان داشت: خدمات ارتش در بحران‌های اخیر که در کنار سپاه، هلال احمر و دیگر نهاد‌های کشور انجام گرفت هیچ‌گاه از ذهن و خاطره‌ مردم پاک نمی‌شود و ما همگی قدردان تلاش‌ها و خدمات این نیروی مردمی هستیم.

حاتمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های ارتش در جهت توسعه‌ی اقتصادی استان افزود: امکانات و ظرفیت‌های ارتش در منطقه قابل توجه است و می‌توان طرح‌های خوبی را در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، توسعه باغات، لجستیک و حمل و نقل، طرح‌های ساخت و ساز و احداث مجتمع‌های مسکونی اجرایی کرد.

وی متذکر شد: به طور قطع استفاده مطلوب از ظرفیت‌های ارتش می‌تواند به اقتصاد استان کمک کند و ما هم در زمینه اعطای تسهیلات و صدور مجوز‌های لازم با ارتش همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار