فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:

ضرورت تزریق روحیه جهادی بر کالبد جامعه/ «کرونا» هیمنه پوشالی غرب را درهم شکست

سردار «یعقوب سلیمانی» با اشاره به اینکه کرونا، هیمنه پوشالی غرب را درهم شکست، گفت: در جمهوری اسلامی با همان تفکر جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت جوانان خادم ما در عرصه‌های مختلف پای‌کار آمدند.
کد خبر: ۴۰۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ - 11June 2020

«کرونا» هیمنه پوشالی غرب را درهم شکست / ضرورت تزریق روحیه جهادی بر کالبد جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «یعقوب سلیمانی» فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج صبح امروز در آیین افتتاحیه راهیان بصیرت سال ۹۹ استان مازندران و گرامیداشت شهدای ترور و شهدای منطقه دالخانی که به میزبانی شهرستان رامسر برگزار شد، ضمن تسلیت سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار داشت: مسیر حرکت انقلاب اسلامی با همه محدودیت‌ها، تحریم‌ها، نفاق‌ها، نفوذها و مشکلاتی که وجود داشت روبه‌ جلو و در حال پیشرفت بوده است.

وی افزود: پیشرفت جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف از نانو تا هسته‌ای و موشکی باعث تعجب غربی‌ها و دشمنان این نظام و انقلاب شده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج بابیان اینکه اگر دقت کنیم می‌بینیم که همه این پیشرفت‌ها درجایی اتفاق افتاد که فرهنگ ایثار و شهادت آنجا جاری و ساری بود، گفت: ما هر چه داریم از شهدا داریم و هرجا پیشرفت کردیم تفکر جهادی در آن جاری بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه کرونا، هیمنه پوشالی غرب را درهم شکست، تصریح کرد: در جمهوری اسلامی با همان تفکر جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت جوانان خادم ما در عرصه‌های مختلف پای‌کار آمدند.

سلیمانی به اقدامات خادمین شهدا در عرصه‌های مختلف تولید ماسک، گان بهداشتی، دستکش، تولید و توزیع آب‌میوه، ضدعفونی کردن و گندزدایی اماکن عمومی و بیمارستان‌ها همچنین تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: این اقدامات باعث ایجاد آرامش اجتماعی بین مردم و در جامعه شد.

وی ادامه داد: اگر قرار است مردم آرامش را ببینید و وضعیت معیشتی و اقتصادی بهتر شود نیاز است روحیه جهادی بر کالبد جامعه حاکم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار