وصیت‌نامه شهید «عباس حسنی‌نیا»؛

برای نابودی و شکست استکبار جهانی آمادۀ ایثار و مبارزه باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «عباس حسنی‌نیا» آمده است: پشتیبان و طرفدار و یاور حضرت امام خمینی و اسلام ناب محمدی و به فرامین حضرت امام در جهت نابودی و شکست استکبار جهانی و عوامل وابستۀ داخلی گوش بزنگ و آمادۀ ایثار و مبارزه باشید.
کد خبر: ۴۰۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ - 11June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس وصیت‌نامه شهید «عباس حسنی‌نیا» را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «عباس حسنی‌نیا» فرزند «علی» در تاریخ بیستم مهر 1334 در تنکابن به دنیا آمد و در تاریخ 30 اردیبهشت 1379 بر اثر جراحات شیمیایی در بیمارستان این شهرستان به شهادت رسید.

وصیت‌نامه:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک الفائزون

با درود و سلام به حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف و با درود و سلام به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی مدظله العالی و با درود و سلام به ارواح طیبه شهدای اسلام بالاخص شهدای مظلوم کربلای غرب و جنوب جمهوری اسلامی.

بنده آنقدر سراپا تقصیر و گناهم، که به هیچ عنوان نه تنها قصد نوشتن وصیت نامه را نداشتم بلکه شرمنده‌ام که برای ملت مسلمان و شهیدپرور پیامی بگذارم و پیش خداوند بزرگ آنقدر شرمنده و گناهکارم و تنها چیزی را که می‌توانم درخواست نمایم آنست که بارالها! پروردگارا! به شرافت و عظمت پیامبر بزرگوار اسلام و به مظلومیت و حرمت امام حسین علیه السلام و به لحظه لحظۀ تنهائی و غربت حضرت علی علیه السلام مرا ببخشا و از تقصیراتم در گذر.

برای نابودی و شکست استکبار جهانی آمادۀ ایثار و مبارزه باشید

خدایا! بار سنگین این همه گناه را به کجا ببرم؟ و به کجا رو آورم؟ خدایا! اگر مرا درنیابی، رو به‌سوی کدام نقطه و مکان نمایم؟ پروردگارا! همیشه در سختی‌ها، در تنهائی‌ها و در مشکلاتی را که از سوی دشمنان و ضدانقلاب و منافقین به لباس دوست که بر من تحمیل می‌شد نام مبارک تو را بردم و تو را جستم، چون بهترین مأنوس و یاور تو را یافتم و زخم زبان‌ها و تهمت‌ها را برای رضای تو کارکردن با جان و دل پذیرا بودم.

هیچ‌گاه احساس رنجش از آمریکا و اذناب او را به دل ندادم زیرا از کفر انتظاری جز خیانت و جنایت نیست ولی از روحانی نماهای متحجر و بی‌شعور و منافقین با ریش و مسئولیت که تمام همت‌شان و قلم‌شان در جهت سرکوبی حزب‌الله و خط امام بوده باعث رنجش و عذابم بودند و ایشان مانند غده‌های سرطانی هستند که هر چه سریع‌تر می‌بایست در راستای اسلام ناب محمدی (ص) جراحی و دور انداخته شوند.

و از روحانیون حزب‌الله و طرفدار اسلام ناب محمدی عاجزانه خواستارم که همانطوری که حضرت امام فرمودند تمام نشست‌ها و برخاست‌های خود را مواظب باشند و با محرومین و مستضعفین جامعه دمخور باشند تا با فلان حاج آقا بازار که هم این دنیا را می‌خواهد و هم آن دنیا را و برادران روحانی دل‌شان شاد نباشد که برای ساختن یک مرکز فرهنگی و یا مکانی 50 هزار تومان فلان حاج آقا کمک کرد از اینها بایست گرفت ولی میدان تاخت و تاز ندهید.

اگر میدان جولان دادید بدانید شخص روحانی زیاد مهم نیست ولی جایگاه مقدس روحانیت و خط آنان را این زالو صفتان می‌شکنند که شکستن روحانیت، شکست انقلاب اسلامی‌ است، زیرا اکثریتی از سرمایه‌داران و زالوصفتان بازار دنبال اسلام بازاری هستند نه بازار اسلامی و مدت‌های مدیدی است که تئورسین‌ها و کارشناسان سیا و سرویس‌های امنیتی انگلیس و موساد اسرائیل درصدد شکستن قداست و صلابت و جایگاه روحانیت در این کشور هستند و مسئولین دردمند و طرفدار اسلام ناب محمدی (ص) هر چه سریع‌تر می‌بایست کلیه برادران روحانی را که در مسئولیت‌ها بودند و قدرت و توان کار را نداشتند و ضربات‌شان بیشتر از خدمت‌شان بود یا به آموزش‌های طویل المدت بفرستند و یا جهت خودسازی و بازسازی به حوزه اعزام شوند و اگر آگاهانه با لباس مقدس روحانیت ضربه می‌زدند سریعاً پاکسازی و لباس غصبی از آنان پس گرفته شود چون راحت‌ترین و بهترین کانال رخنه و پاشیدن انقلاب اسلامی با دست‌های خیانتکارانه روحانی نماهای متحجر و بی‌شعور و وابسته به اسلام آمریکایی می‌باشد که بعد از گذشت 10 سال از انقلاب اسلامی استکبار این مسئله تجربه کرده و خوب هم فهمیدند. برادران روحانی و دلسوز بایستی بدانند سرمایه‌های انقلاب جوانان هستند.

برای نابودی و شکست استکبار جهانی آمادۀ ایثار و مبارزه باشید

برادران روحانی دردمند بایستی بدانند گل‌های سرسبد این مملکت طلاب جوان در حوزه‌ها هستند، برادران روحانی عاشق به الله، ائمه محترم جمعه و جماعات که خدا و امام را دوست دارید جوانان را دریابید، اگر جوانان دلسوز حرف برای گفتن دارند بشنوید، اگر انتقاد دارند بشنوید، اگر طرح و برنامه دارند بشنوید، اگر فریاد می‌کنند بشنوید و اگر روی اینها وقت نگذارید و پدرانه برخورد نکنید و بها و ارزشی به آنان ندهید صددرصد بدانید طراحان و کارشناسان سیا و انتلجنت سرویس انگلستان و موساد و ک-گ-ب روسیه روی آنان کار می‌کنند و آن وقت است که مملکت می‌ماند با چند نفر سرمایه‌دار و فلان حاج آقای بازار که فقط انبار و پول‌های جیب مردم را در هر حکومتی طلب می‌کند و فرقی ندارد در این سرزمین پرچم خدا باشد یا پرچم روسیه یا پرچم آمریکا.

برادران ائمه محترم جمعه و جماعات و مسئولین محترم! سعی کنید خود بسیجی باشید و بسیجی زندگی کنید و خوی و خصلت بسیجی داشته باشید و با جوانان بسیجی زندگی کنید و خوی و خصلت بسیجی داشته باشید و با جوانان بسیجی همگام باشید تا بتوانید مانند امام امت در قیامت در نزد خداوند بزرگ با بسیجیان محشور باشید و گرنه جز عذاب الهی چیزی نصیب‌تان نخواهد شد و بدانید شعار بسیجی دادن و در آپارتمان طبقه دوم فلان سرمایه‌دار می‌توانید بر روی سفره‌های رنگین برای محرومین و مستضعفین و بسیجیان تصمیم بگیرید سخت در اشتباهید زیرا بسیجی بودن در شعار نیست در عمل است و کاری نکنید که بسیجیان از اعمال شما عذاب روحی بکشند و از حرکات شما دل آنان بشکند و بعد هم با توجیه و تفسیر به رأی در پشت تریبون‌های بادآورده سعی کنید بسیجی ظاهری باشید و صددرصد بدانید بسیجیان گروه خونی دارند که از عاشورای حسینی سرچشمه گرفته و از فتح المبین تا بیت المقدس و ... به هم گره خورده و هر خونی با این خون نمی‌جوشد و بایستی دنبال بسیج باطنی رفت نه بسیج ظاهری و بسیجی بودن عشق می‌خواهد، بسیجی هر لحظه خود را در حضور شهدا می‌بیند، بسیجی برای همۀ مظلومین زیر ستم می‌گرید!

برای نابودی و شکست استکبار جهانی آمادۀ ایثار و مبارزه باشید

بسیجی از جسم بی‌توان آفریقایی گرسنه بر خود می‌لرزد!! و بسیجی با شنیدن نام لبنان و قدس اشک خون می‌ریزد!! و بسیجی عرش را می‌بیند نه ارض را!! بسیجی دیوانۀ کربلاست!! بسیجی سرگشتۀ کوی حسین است!! بسیجی مظلومیت امام است!! و بسیج لشکر مخلص خداست که اگر شعاراً و عملاً با این لشگر نباشید صددرصد بدانید که با لشگر مترفین و شیاطین هستید!!

برادران مسئول برادران ائمه جمعه و جماعات سعی نداشته باشید که آثار اسلامی یا بناهای مجلل بسازید سعی کنید بنای اسلام را در دل جوانان بکارید و آنان را تشنه به اسلام نمائید و وقتی تشنه شدن، احتیاج به پول فلان سرمایه دار گردن کلفت جهت ساختن حوزه و غیره نمی‌باشد وقتی احساس حیات کردیم ساختن بنا و مراکز فرهنگی برای مردم ایثارگر ما سخت‌تر از انجام عملیات والفجر 8 نیست با چنگ و دندان خواهند ساخت ولی اگر این مسیر تغییر کرد تنها از اسلام بناهای مجلل و حوزه‌های خالی می‌ماند و بس!! اعتقادم این است که از سرمایه‌داران و پولداران بزرگ بایستی گرفت و طبق ضوابط الهی با شدیدترین نوع برخورد کرد و هیچ‌گاه با عجز و ناله با آنان روبرو نشود زیرا احساس غرور و خوشحالی می‌کند و صددرصد بدانید خوشحالی آنان خوشحالی دشمنان است.

و سعی کنید همیشه شیطان را عذاب کنید نه خوشحال!! درخواستی نیز حقیر از مسئولین کشوری و لشگری دارم همه می‌بایست در همۀ مسائل نظامی تابع فقه و مقررات امام باشیم، در رفع مشکلات سیاسی تابع فقه و نظرات امام باشیم، در رفع مشکلات اقتصادی تابع فقه و نظرات امام باشیم و در همه مسائل تابع فقه و نظرات حضرت امام باشیم و هر جنبنده‌ای که امام را یک خط در میان و یا دو خط در میان قبول دارند سریعاً از کارهای کلیدی مملکت حذف کنید زیرا وجود چنین افرادی جز کمک به اسلام آمریکایی چیز دیگری نمی‌باشد.

در خاتمه پروردگارا! چیزی نداشتم که در راه تو فدا نمایم و حتی لایق آن نیستم که با تو راز و نیاز کنم، آنقدر حقیرم، آنقدر ذلیلم، آنقدر شرمنده ام که نتوانستم به نحو احسن خدمت کنم، خدایا سستی‌هایم و تنبلی‌هایم، از زیر کار در رفتن‌هایم را بر من ببخشا و از پدر و مادر بزرگوار که برای تربیت و رشد بنده متحمل زحمات و رنج‌ها شدند پوزش می‌طلبم.

و در خاتمه از مسلمانانی که قلب‌شان برای مظلومیت علی علیه‌السلام و حضرت ابا عبدالله علیه‌السلام و مظلومیت طرفداران خط امام و رزمندگان مظلومان و مظلومیت شهدا و جانبازان می‌تپد، پشتیبان و طرفدار و یاور حضرت امام خمینی و اسلام ناب محمدی و به فرامین حضرت امام در جهت نابودی و شکست استکبار جهانی و عوامل وابستۀ داخلی گوش بزنگ و آمادۀ ایثار و مبارزه باشید.

والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته

مرگ بر آمریکا- مرگ بر شوروی- مرگ بر اسرائیل

مرگ بر منافقین کوردل و صدام جنایت پیشه

و به امید برپائی حکومت اسلامی در جهان

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

از عمر ما بکاه بر عمر او بیفزای

حقیر عباس حسنی‌نیا

برای نابودی و شکست استکبار جهانی آمادۀ ایثار و مبارزه باشید

بسمه تعالی

چون وصیت‌نامۀ فوق در حیات حضرت امام قدس سره نوشته شد لازم به ذکر است حقیر بر اساس اعتقاد اسلامی‌ام ولایت فقیه را ضامن حیات و بقای اسلام و انقلاب اسلامی می‌دانم و حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی را رهبر و مرشد و پرچمدار اسلام و مسلمین دانسته و هر لحظه و هر آن گوش بفرمان رهبر خود هستم و امیدوارم پرچم اسلام توسط این فرزند شایستۀ امام قدس سره شریف به حضرت مهدی (عج) تقدیم گردد.
ان‌شاءالله – عباس حسنی‌نیا 1371

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها