جانشین فرمانده ناجا:

راه‌اندازی پایگاه پایش هوایی در دستور کار پلیس قرار دارد

سردار قاسم رضایی با بیان اینکه راه‌اندازی پایگاه پایش هوایی در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: پایش هوایی پلیس در زمینه کاهش تصادفات، کنترل و بررسی کویر و رصد محموله‌های مواد مخدر بسیار تأثیرگذار است.
کد خبر: ۴۰۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ - 11June 2020

کشف سرقت‌ها به بالای ۷۰ درصد رسیدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا پیش از ظهر امروز در نشست خبری در فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی بزرگ‌ترین سازمان انقلابی محسوب می‌شود که از مردم و برای مردم و در خدمت مردم است.

وی اضافه کرد: استان سمنان از نظر امنیت و آرامش از بالاترین امنیت برخوردار است و از نظر اجتماعی هم به همین شکل بالاترین مشارکت را دارند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با وجود گستردگی و مساحت کشور و محدودیت‌هایی که در بخش امکانات و نیروها و عوامل پلیس وجود دارد، باز هم شاهد رشد کشف سرقت و جرایم بوده‌ایم، ادامه داد: وقوع سرقت‌ها در دست نیروی انتظامی نیست و باید زیرساخت‌ها اصلاح شود؛ اما در زمینه کشفیات توفیقات بسیار خوبی کسب شده و به بالای ۷۰ درصد رسیده ‌است.

رضایی با بیان اینکه نیروی انتظامی قرارگاه مقابله با سرقت را در استان‌ها، راه‌اندازی کرده است، تصریح کرد: کنترل و پایش کویر و جاده‌ها یکی از وظایف نیروی انتظامی این استان است و در بازدید امروز تکنیک کنترل و پایش هوایی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: استفاده از فناوری پایش هوایی و راه‌اندازی پایگاه رصد هوایی در دستور کار پلیس قرار دارد و امیدواریم با کمک مسؤولان استان و دولت بتوانیم سمنان را عنوان پایلوت پایگاه‌های پایش هوایی نیروی انتظامی انتخاب کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: پایش هوایی پلیس در زمینه کاهش تصادفات، کنترل و بررسی کویر و رصد محموله‌های مواد مخدر بسیار تأثیرگذار است.

رضایی بیان کرد: آزمایش‌های پروازی پایش هوایی پلیس امروز در سمنان انجام شد و پاسخ‌ها نیز مثبت بود و امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم شاهد راه‌اندازی و تجهیز بیشتر این پایگاه باشیم.

وی تأکید کرد: موضوع مهمی که در استان سمنان و سایر نقاط کشور باید مورد پیگیری قرار گیرد، موضوع مبارزه با مواد مخدر است و در همین زمینه اقدامات مثبتی در مرزها انجام شده؛ اما هنوز هم به‌طور ۱۰۰ درصد مرزها مسدود نشده‌اند که بخشی از آن به کمبود اعتبارات برمی‌گردد و از دولت و مجلس یازدهم انتظار داریم که به این بخش توجه ویژه داشته باشند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: انسداد مرزها به‌خصوص مرزهای شرقی باید در اولویت کاری دولت و مجلس قرار گیرد و انتظار می‌رود در مجلس یازدهم اقدام مثبتی در زمینه انسداد مرزها صورت گیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها