شهید «ودود رحیمی شیخ‌احمد»؛

رهبر عزیز اسلام را تنها نگذارید

در وصیت‌نامه شهید «ودود رحیمی شیخ‌احمد» آمده است: رهبر عزیز اسلام را تنها نگذارید، زیرا که بزرگترین نعمتی است که از طرف خداوند فرستاده شده است.
کد خبر: ۴۰۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۵ - 23March 2021

رهروان شهیدان باشید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «ودود رحیمی شیخ احمد» فرزند طهمورث در یکم اردیبهشت 1345 در شهرستان اردبیل به دنیا آمد.   

بعد از شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی به جبهه اعزام شد و در 13 آبان 1362 در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نایل آمد و پیکر پاک وی در گلزار شهیدان غریبان اردبیل آرام گرفت.

وصیت‌نامه شهید «ودود رحیمی شیخ احمد»:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد». (امام خمینی)

به نام خدایی که برگشت همگان به سوی اوست و او خالق آسمان ها و زمین و زمان است.

خدا تو را می‌ستایم و به خاطر نعمت های بی شمارت شکرگزارم.

 خدایا بنده ضعیف که حال به سوی تو پناه آورده است او را از درگاهت مران و ناامیدش مگردان.

خدایا هر چند که گنهکارم ولی با دلی پرامید به سوی تو می آیم.

معبودا، رهبر کبیر انقلاب اسلامی این قلب تپنده امت اسلامی و ملت مظلوم جهان را عمر طولانی همراه با سعه صدر عنایت فرما و رزمندگان کفر ستیز اسلام را پیروز گردان و این انقلاب را مقدمه ای برای امام زمان (عج) قرار بده و باز خدایا شیرینی عبادت را برای ما بچشان و قلب های ما را در ایمان و قرآن منور گردان و ما را به صراط مستقیم هدایت بفرما و از لغزش هایمان درگذر.

چند سخنی با پدر و مادرم و برادران و شما خواهرم دارم:

پدر و مادرجان می دانم که یک هزارم زحمتی را که به من کشیده اید نتوانستم جبران کنم و این را بدانید که اگر تا آخر عمر هم به شما خدمت می کردم باز نمی توانستم پاسخ تمام رنج و دردی را که نسبت به من کشیده بودید نیز نمی توانستم بدهم و می خواهم این مژده را به شما پدر و مادر عزیزم بدهم که شما به تعهد خود نسبت به خداوند تربیت صحیح فرزندان است را به نحو احسن انجام دادید.

جایگاه شما در والاترین نقطه بهشت است و از شما می خواهم که مرا حلال کنید که در غیر این صورت روح من در عذاب خواهد بود و از شما می خواهم اگر روزی شهادت مرا به شما رساندند، هیچگونه ناراحت نباشید و اشکی برایم نریزید که در این صورت ناشکری از خدا را کرده اید درخواهید که در پناه خداوند با آرامش بخوابم.

رهبر عزیز اسلام را تنها نگذارید زیرا که بزرگترین نعمتی است که از طرف خداوند فرستاده شده است.

امام عزیز خمینی بت شکن باشد و باز تکرار می کنم که در فراق من غمگین نباشید و من امانتی بودم از طرف خداوند در دست شما و شما نیز باید روزی این امانت را پس بدهید و هرچه بهتر که آنرا در راه خدا و اسلام بدهید. «انا لله و انا الیه راجعون». و پدر و مادر عزیزم آخرین زحمتی که می خواهم شما بدهم تنها فرزند دلبندم را که نتوانستم حق پدری را در حق او انجام دهم به شما می سپارم و امیدوارم که او را به نحوی که مرا در جهت اسلام تربیت کردید در قبال او نیز این کار را انجام دهید.

برادران و خواهران عزیزم به شما توصیه می کنم که اگر می خواهید که روح من شاد بشود سنگر مرا و رهبر عزیزمان تنها نگذارید که آن را به سادگی به دست نیاوردیم و قیمت سنگینی را که همانا ریختن خون جوانان زیادی بود.

آخرین وصیتم به شما برادران و خواهرم این است که تنها فرزند دخترم را به شما می سپارم و امیدوارم که برای او برادری مهربان باشید و نگذارید که یک لحظه هم احساس کند که تنها است. که ا‌ن‌شاءالله شما رهروان شهیدان و سنبل مبارزه برای تمام ملت و مستضعفین باشید و یادتان باشد که برای طول عمر امام عزیزمان و برای پیروزی رزمندگان اسلام دعا کنید و آنها را یک لحظه هم تنها نگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار