استاندار قزوین تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در روند احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس

«هدایت‌الله جمالی‌پور» بر تسریع در روند احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تاکید کرد و گفت: باید هر چه سریعتر کار طراحی و جانمایی این پروژه آغاز شود.
کد خبر: ۴۰۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ - 11June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «هدایت‌الله جمالی‌پور» در جلسه بررسی و رفع مشکلات ساخت طرح مرکز فرهنگی دفاع مقدس که صبح امروز با حضور سردار «عبدالله عراقی» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین و معاونین استاندار و فرماندهان نظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگری‌های جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت حفاظت از آثار دفاع مقدس برای نسل‌های آینده، گفت: امنیت امروز جامعه مرهون رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است و همه ما باید برای حفاظت از ارزش‌های آن دوران تلاش کنیم.

ضرورت تسریع در روند احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس

جمالی‌پور با تاکید بر ضرورت ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید برای احداث این مرکز فرهنگی همکاری لازم را داشته باشند تا کار ماندگاری برای حفاظت از آثار دفاع مقدس در استان صورت گرفته باشد.

این مسئول تاکید کرد: برای طراحی و جانمایی این پروژه از تمام ظرفیت فنی و تخصصی کارشناسان استفاده شود و کار عملیات احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در زمانبندی مشخص و فاز‌بندی‌ دقیق با حداقل زمان آغاز شود. 

وی با اشاره به ابعاد مکانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس، گفت: مکان بسیار مناسبی در وسعتی بیش از ۱۰ هکتار برای احداث این مرکز در نظر گرفته شده که امیدواریم با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی هرچه سریع‌تر اقدامات لازم به منظور عملیاتی کردن این طرح انجام شود.

استاندار قزوین افزود: تاکنون اعتباری برای بهره‌برداری بخش عظیمی از این پروژه با همکاری شهرداری، اداره‌ راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه در نظر گرفته ‌شده است.

ضرورت تسریع در روند احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس

این مسئول یاد‌آور شد: در راستای تکمیل طرح مرکز فرهنگی دفاع مقدس، ماموریت‌هایی به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده‌ چون همه‌ ما مدیون خون شهدا هستیم و باید دین و وظیفه خود را نسبت به آنها ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار