فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اهواز:

رسانه‌ها می‌توانند با آگاهی بخشی صحیح به حفظ سلامت روانی جامعه کمک کنند

«سید امیر میرعلایی» گفت: رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی می‌توانند با آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی صحیح به حفظ سلامت روانی جامعه کمک کنند کما اینکه تاکنون این رسالت را به بهترین شکل ممکن انجام داده‌اند.
کد خبر: ۴۰۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ - 11June 2020

رسانه‌ها می‌توانند با آگاهی بخشی صحیح به حفظ سلامت روانی جامعه کمک کنند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سید امیر میرعلایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اهواز امروز در جمع خبرنگاران به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث کمک مومنانه در شرایط کرونایی اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمایشات رهبری اعضای کانون‌های فرهنگی و حوزه‌های مقاومت بسیج و نیروهای فعال و خیرین به کمک نیازمندان آسیب دیده از کرونا شتافتند و بر حسب توان در این امر مشارکت دارند که از جمله آن توزیع بسته‌های غذایی در بین نیازمندان، ضد عفونی معابر و خیابان‌ها و منازل اشاره کرد.

وی افزود: با همکاری سپاه و بسیج و همچنین همراهی مردم همه تولیدات ماسک، شیلد، روپوش های بیمارستان و دستکش‌های تولید شده به بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، شهید بقایی، گلستان، حوزه‌های علمیه و در سطح شهر و همچنین بین افراد کم بضاعت شهرستان اهواز توزیع شد.

میرعلایی گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقدامات جهادی و حضور جهادگرانه در مقابله با این ویروس، ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز نسبت به ضدعفونی و سم‌پاشی معابر و خیابان‌های شرق اهواز اقدام نمود تا قدمی در راه ارتقا سلامت جامعه بردارد.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامتی شهروندان گفت: با رعایت نکات بهداشتی و با همکاری شهروندان عزیز و همراهی و تعامل دستگاه‌ها می‌توان بر این ویروس غلبه پیدا کرد و از شیوع و انتشار آن جلوگیری کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اهواز حفظ بهداشت روانی جامعه و پرهیز از اضطراب و نگرانی در میان مردم را نیز مورد اشاره قرار داد و متذکر شد: رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی می‌توانند با آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی صحیح به حفظ سلامت روانی جامعه کمک کنند کما اینکه تاکنون این رسالت را به بهترین شکل ممکن انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار