رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور درگذشت پدر شهیدان گلستان را تسلیت گفت

سعید اوحدی رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پیامی درگذشت پدر شهیدان گلستان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۰۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ - 11June 2020

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور درگذشت پدر شهیدان گلستان را تسلیت گفت

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «سعید اوحدی» رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پیامی درگذشت پدر شهیدان گلستان را تسلیت گفت.
 
وی در این پیام آورده است:
 
مرحوم «حاج حسن گلستان» پدر شهیدان سرافراز «محمدعلی و علیرضا گلستان» سبکبال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستم.

 پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از فرزندان برومند و عزیزترین سرمایه های خویش گذشت تا روح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

به گزارش دفاع پرس؛ «حسن گلستان» پدر شهیدان والامقام «علیرضا و محمدعلی گلستان» روز گذشته به علت کهولت سن و بیماری دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

فرزند بزرگ مرحوم گلستان، شهید گرانقدر «علیرضا گلستان» در هفتم تیر سال ۱۳۶۰ در منطقه دهلاویه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. همچنین پاسدار شهید «محمد علی گلستان» نیز در عملیات والفجر مقدماتی و در چهارم اسفند ۱۳۶۵ به فیض بزرگ شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار