استاندار خوزستان:

گام‌های بزرگ صنعتی با اتکا به نیروی داخلی همان مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است

غلامرضا شریعتی گفت: تحقق طرح‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی خدمتی ارزنده در استقلال کشور محسوب می‌شود و این اقدامات ارزنده و گام‌های بزرگ با اتکا به نیروی داخلی همان مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلمی است که مکرر درباره انجام آن هشدار می‌دهند.
کد خبر: ۴۰۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸ - 11June 2020

گام های بزرگ صنعتی با اتکا به نیروی داخلی همان مطالبه رهبر معظم انقلاب است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، چند طرح صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی اندیمشک امروز در آیینی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان محلی بهره‌برداری، و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات دو فاز صنعتی و یک فاز تولیدی در اندیمشک اظهار داشت: این طرح‌های اقتصادی گامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که همان جهش تولید است، هستند.

وی افزود: بخشی از نیازهای فولاد کشور با این طرح‌ها برطرف می شود ضمن اینکه طرح فرومنگنز اندیمشک بزرگترین طرح کشوری در این حوزه است.

شریعتی گفت: تحقق این طرح‌ها خدمتی ارزنده در استقلال صنعتی و اقتصادی کشور محسوب می‌شود و این اقدامات ارزنده و گام های بزرگ با اتکا به نیروی داخلی همان مطالبه رهبر معظم انقلاب است که مکرر درباره انجام آن هشدار می دهند.

در این آیین، گام نخست واحدهای تولیدی کنستانتره سنگ آهن و گام دوم فروسیلیکو منگنز در شهرک‌های صنعتی اندیمشک با اعتبار سه هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۴۵۰ نفر به بهره‌برداری رسیدند. همچنین عملیات اجرایی فاز جدید واحد تولیدی فروآلیاژ اندیمشک با اعتبار ارزی ۱۳ میلیون یورو و اعتبار ریالی ۷۰۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۱۵۰ نفر آغاز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها