فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

تشکیل قرارگاه «جهش تولید» در بسیج/ مجلس قوانین دست‌وپاگیر را بردارد

سردار محمدحسین بابایی از تشکیل قرارگاه «جهش تولید» در بسیج خبر داد و گفت: امیدواریم مجلس جدید قوانین و بخشنامه‌های دست و پا گیر مردم را بردارد.
کد خبر: ۴۰۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ - 11June 2020

تشکیل قرارگاه «جهش تولید» در بسیج / مجلس قوانین دست‌وپاگیر را برداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در جلسه تحقق شعار سال «جهش تولید» با بیان اینکه تمام مشکلات کشور در درون کشور قابل حل بوده و بسیج در تمامی اقشار کمک کننده است، از تشکیل قرارگاه جهش تولید در بسیج خبر داد و اظهار داشت: سازوکار نهضت جهش تولید مشخص شده و پایگاه‌های بسیج ادارات مربوطه زیرمجموعه بسیج مهندسین کشاورزی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه موانع تولید در اجرا و قوانین مشخص شده است، گفت: در بحث اجرا موانع بیشتر به چشم می‌آید و امیدواریم مجلس جدید قوانین و بخشنامه‌های دست و پا گیر مردم را بردارد.

بابایی با اشاره به اینکه نساجی قائم‌شهر دو سال قبل با هزینه‌های بسیار کمتر تجهیز می‌شد اما به خاطر قوانین دست و پا گیر محقق نشد، تصریح کرد: در این زمینه لازم به حمایت استاندار است تا نهضت جهش تولید صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه نهضت جهش تولید، کشوری است و محصولات نیز مشخص شده است، افزود: با ورود انقلابی و کمک ادارات و همت مردم همیشه در صحنه استان این نهضت را به سرانجام خواهیم رساند.

این مسئول ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی محور توسعه کشور را کشاورزی معرفی کرده اند و گفتند ما در بحث تولید محکم ایستاده‌ایم و از نمایندگان می‌خواهیم با فوریت جلوی قوانین و بخشنامه‌های دست و پاگیر را بگیرند.

بابایی در پایان بر لزوم راه اندازی جهش و نهضت تولید در بخش کشاورزی با کمک تمام دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار