مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

آمریکا فرهنگی به نام دفاع مقدس ندارد که بتواند بر بحران‌ها غلبه کند

سردار عباس یوسفی گفت: آمریکا و غرب فرهنگی به نام دفاع مقدس ندارند که بتوانند با توسل به آن بر بحران‌ها غلبه کنند.
کد خبر: ۴۰۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶ - 11June 2020

آمریکا فرهنگی به نام دفاع مقدس ندارد که بتواند بر بحران ها غلبه کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان به تشریح فضای حاکم بر کشورهای غربی و آمریکا پرداخت و اظهار داشت: آمریکا و غرب فرهنگی به نام دفاع مقدس ندارند که بتوانند با توسل به آن بر بحران‌ها غلبه کنند.

وی افزود: این ادعا که کشور ایران اسلامی با داشتن فرهنگ هایی غنی و البته معنوی توانسته همه چالش ها و بحران های داخلی و بین المللی را پشت سر بگذارد یک شعار نیست بلکه یک راهبرد قابل دفاع است.

سردار یوسفی گفت: یک چالش کوچک که البته ریشه در یک معضل انسانی بزرگ در آمریکا دارد کل سیستم این کشور مدعی را به هم ریخته است و پایه های لرزان این استکبار را بیش از پیش سست و شکننده کرده است به گونه ای که کارشناسان آمریکایی و غربی هم اعتراف کرده اند که آمریکای واقعی آن چیزی نبود که افکار عمومی و رسانه ای دنیا تصور می کردند.

این مقام مسئول افزود: در مقابل همه می دانیم و تجربه کرده ایم بحران و چالش بزرگ 8 سال دفاع مقدس را در اوج جوانی انقلاب و ده ها نقشه و حمله دیگر از سوی دشمنان مختلف و همچنین بحران های بزرگ و تحریم های عظیم و مصیبت های فراوانی که هم ریشه انسانی داشتند و هم علت طبیعی ولی داشتن فرهنگ غنی اعتقادی و اتکا به پیوست های معنوی در سایه تدابیر رهبران فرزانه نظام و انقلاب و هشیاری و ایثار مردم که ویروس کرونا هم آخرین آن هاست هیچ وقت نتوانستند اساس نظام، انقلاب و کشور را لرزان کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: جوامع بشری به زودی به نهاد پاک دین مبین اسلام پی خواهند برد و خواهند فهمید که برابری و عدالت و صلح که تمام دنیا تشنه رسیدن به آن هاست در تار و پود مکتب اسلام چیده شده اند. مکتبی که ما مسلمانان شاید نتوانستیم آن را به درستی اجرا یا صادر کنیم ولی همین بحران ها و تضادهای انسانی در دل آمریکا و غرب کمک خواهند کرد تا بستری ذهنی فراهم شود تا ما بگوییم که بیش از ده مذهب و فرقه و گرایش در ایران اسلامی هم در کنار هم جنگیدند و هم در کنار هم به خوبی در حال زندگی هستند.

سردار یوسفی در پایان اتفاقات اخیر آمریکا را درس عبرتی برای حامیان شیطان بزرگ دانست و گفت: اگر کمی به حافظه تاریخی مان رجوع کنیم خواهیم دید که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها رسیدن چنین ایامی در آمریکا را نوید داده بودند و چه بسا که همین تحولات، پایه و اساس همان وعده های الهی است که نوید می دهند هیچ ظلم و جنایتی در زمین پایدار نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار