مدیرحوزه علمیه خواهران بوشهر:

طلاب خواهر در عرصه مقابله با ویروس خوش درخشیدند

حجت الاسلام «علی‌اکبراسماعیلی» گفت: طلاب خواهر در عرصه مقابله با ویروس خوش درخشیدند و تاکنون خدمات ویژه‌ای ارائه کرده‌اند.
کد خبر: ۴۰۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ - 12June 2020

طلاب خواهر در عرصه مقابله با ویروس خوش درخشیدند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر اسماعیلی» مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در نشست با فرماندار شهرستان بوشهر با تاکید بر نقش مهم طلاب خواهران در عرصه‌های خدمات رسانی اظهار داشت: طلاب خواهر در عرصه مقابله با ویروس خوش درخشیدند و تاکنون خدمات ویژه‌ای ارائه کرده‌اند.

وی به تولید انواع محصولات مورد نیاز مردم و بیمارستان‌ها در راستای مقابله با کرونا پرداخت و بیان کرد: گروه‌های جهادی با هدف رفع کمبود ماسک و دستکش بهداشتی به منظور کمک به پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدام به تولید انواع محصولات کرده‌اند.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان بوشهر از تولید انواع ماسک، گان و شیلد توسط گروه‌های جهادی حوزه علمیه خواهران بوشهر خبر داد و افزود: این تولیدات براساس نیاز مراکز درمانی تحویل بیمارستان‌های سراسر این استان شده است.

وی با تاکید بر ادامه جلسات راهبردی با نهاد‌های مختلف گفت: تصمیمات اخذ شده در این جلسه از جمله، مشارکت در تاسیس مرکزی برای ارائه مشاوره دینی و تربیتی به عموم مردم و همچنین با توجه به خاکی بودن مسیر مدرسه علمیه الزهرا (س) بوشهر و مشکلاتی که برای عبور و مرور طلاب علی‌الخصوص در فصل زمستان و هنگام بارندگی ایجاد می‌کند تصمیم بر آسفالت شدن این مسیر در اسرع وقت گرفته شود.

حجت الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی ظرفیت پذیرش در حوزه علمیه خواهران را ۳۵۳ نفر عنوان کرد و افزود: اکنون ۱۱ واحد آموزشی خواهران در سطح استان فعال است که از این تعداد ۱۰ واحد در سطح ۲ و یک واحد نیز در سطح ۳ مشغول به فعالیت است و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک سطح ۴ را هم در استان بوشهر راه‌اندازی شود.

وی تعداد طلاب حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر را بیش از دو هزار نفر عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد یک‌هزار و ۳۰۰ طلبه در حال تحصیل و ۷۰۰ نفر نیز طلاب دانش آموخته هستند.

فاطمه مجاهد معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران بوشهر نیز گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی مدارس ارائه کرد و با اشاره به اهمیت نهاد خانواده در جامعه، این نهاد را در معرض خطر و نیاز به حمایت‌های جدی برشمرد.

معاون اداری مالی مدیریت حوزه علمیه خواهران نیز در رابطه جذب اعتبارات و بودجه‌های عمرانی مدارس علمیه خواهران استان توضیحانی ارائه کرد و خواستار نگاه جدی‌تر به حوزه زیر ساخت‌های آموزشی و فرهنگی شد.

در ادامه عباس جمشیدی فرماندار بوشهر از روند علمی تربیتی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ابراز خرسندی کردو خواستار تعامل بیشتر در حوزه‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در دستگاه‌های مختلف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار