امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» تأکید کرد؛

ضرورت آموزش دقیق و اصولی برای ارتقاء توان رزمی کارکنان نیروی هوایی ارتش

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با ایجاد کلاس‌های متعدد و آموزش دقیق و اصولی طبق معیارهای آموزشی می‌توان توان رزمی کارکنان را تقویت و با رعایت مسایل حفاظتی، امنیت زیرمجموعه‌ها را تأمین کرد، تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود.
کد خبر: ۴۰۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ - 12June 2020

ضرورت آموزش دقیق و اصولی برای ارتقاء توان رزمی نیروی هوایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش، با حضور در پایگاه شکاری «وحدتی» دزفول، ضمن بازدید از مرکز بازآماد (اورهال) هواپیمای F۵، گردان نگهداری پهباد، گردان‌های ۴۱ تاکتیکی و ۴۳ و ۴۲۸ آموزشی، هواپیما F۵، میدان تیر پایگاه، شعبات ایگرس، اکسیژن، قرارگاه سربازی، منازل سازمانی، اماکن رفاهی و خدماتی تازه تاسیس این پایگاه را افتتاح کرد.

وی سپس در جمع خلبانان و کارکنان فنی این پایگاه، اظهار داشت: پایگاه شکاری «وحدتی» یکی از مهم‌ترین یگان‌های نیروی هوایی ارتش و از اولین‌ها در زمان دفاع مقدس بود که شهدای گران‌قدر و بزرگواری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: پایگاه هوایی دزفول، جزو اولین یگان‌هایی بود که در تاریخ نیروی هوایی احداث شده و با فعالیت و پویایی که داشته، باعث ایجاد انگیزه، شور و شوق در میان کارکنان این پایگاه شده است.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان این‌که پایگاه شکاری «وحدتی» در یکی از مهم‌ترین مناطق راهبردی و استراتژیک کشور واقع شده و دشمنان ملت ایران چشم طمع به این منطقه و این پایگاه راهبردی دارند، خاطرنشان کرد: وظیفه و مسئولیت شما در قبال حفاظت از این نقطه حیاتی بسیار سنگین و انتظار از شما مدیران میانی بسیار بالاست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به این‌که مدیران میانی دارای نقشی تأثیرگذار و راهبردی در پیشبرد اهداف سازمان هستند و با بررسی مشکلات کارکنان و برخورد منطقی، مجموعه را یاری می‌کنند، بیان کرد: در این کار رعایت مبانی انضباطی ضروری و لازم‌الاجراست؛ چون ارتش و هر سازمان نظامی، وابسته به سلسله مراتب است و توجه ویژه به درخواست کارکنان، مراجعات و مشکلات را کاهش می‌دهد.

وی با بیان این‌که انتظار می‌رود کارکنان سیاست‌های نیرو را درک و برای ارتقای توان دفاعی و رزمی ایده ارائه کنند، تصریح کرد: با مطالعه و ارتقاء دانش، صاحب ایده شوید و با نگاه ویژه به مسایل هوانوردی و همتاسازی، موجب رشد زیرمجموعه خود را فراهم کنید.

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به این‌که پایگاه دزفول جزو مراکز مهم آموزش خلبانی و در تربیت و پرورش خلبان نقش اساسی دارد، گفت: با ایجاد کلاس‌های متعدد و آموزش دقیق و اصولی طبق معیار‌های آموزشی می‌توان توان رزمی کارکنان را تقویت و با رعایت مسایل حفاظتی، امنیت زیرمجموعه‌ها را تأمین کرد، تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

خاطرنشان می‌شود؛ فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در اورژانس بیمارستان و آتش‌نشانی پایگاه، با پزشکان، پرستاران و آتش‌نشانان دیدار و همچنین طی دیدار‌های جداگانه چهره به چهره با خلبانان، کارکنان و خانواده‌های آنان، ضمن پاسخگویی به سوالات، برای رفع مشکلات شغلی و معیشتی آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار