امام جمعه یاسوج:

آمریکا نمی‌تواند مدعی عدالت باشد

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی»با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند مدعی عدالت باشد، گفت: مردم سیاهپوست در این کشور حق نفس کشیدن ندارند و امروز هم تلاش دارد که ملت ایران نفس نکشد ولی ملت اما امروز نفس می‌کشد و نفس آمریکا را هم خواهند گرفت.
کد خبر: ۴۰۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ - 12June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با یادآوری روز ۲۷ خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی در سال ۵۸، اظهار داشت: دو موضوع کشاورزی و دامداری از پایه‌های تولید و اشتغال جامعه است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در کشور و استان برای توسعه کشاوری داریم که باید زیرساخت ها را آماده کرده و موانع را برداریم، افزود: یکی از اشکالات پروژه‌ها در استان ما پراکندگی کار است، متمرکز روی یک طرح نمی‌شویم و گاهی وقت ۱۰ سال از یک طرح می‌گذرد.

امام جمعه یاسوج گفت: هنر این نیست که طرح های جدید ارائه دهیم بلکه هنر تمام کردن طرح‌ها است.

حسینی بیان کرد: 40 سال در برابر دشمن و تحریم ایستادگی کردیم و اگر ظرفیت نداشتیم شکست می‌خوردیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با ظرفیت 50 درصدی کار می‌کنیم و اگر تلاش کنیم خیلی از مشکلات ما برطرف می‌شود.

امام جمعه یاسوج ابراز کرد: اقتصاد مقاومتی شعار نیست و اگر ظرفیت‌های موجود بالفعل شود قدرت در نظام ایجاد می‌شود هر چند در خیلی از حوزه‌ها قدرتمند شد‌ه‌ایم.

حسینی افزود: جهاد سازندگی در بخش‌های مختلف کار می‌کرد و با روحیه انقلابی و ولایی و خستگی ناپذیر به میدان آمدند و کارهای بزرگی انجام دادند که اگر امروز با همان روحیه کار کنیم خیلی پیشرفت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در سال‌های دهه 60 که اوضاع را تحلیل کنیم اکنون به این نتیجه می‌رسیم که اگر در حال حاضر با همان روحیه بسیجی کار می‌شد کشور وضعیتی بهتر داشت اما گویی نخواستند و یا نگذاشتند که با آن روحیه اقدام شود.

امام جمعه یاسوج به تحریم فرمانده نیروی انتظامی اشاره داشت و عنوان کرد: این تحریم‌ها وقتی از ناحیه شیطان است انسان باید خوشحال شود چون در مسیر حق است و حاکی از استکبارستیزی این نیرو است.

حسینی گفت: دشمن تلاش کرده و توطئه چیده و نیروی انتظامی در برابر آن ایستاده و اجازه ناامنی و بی‌نظمی در کشور نداده است و برای دفاع از کشور شهید می‌دهد.

وی با اشاره به وضعیت کنونی آمریکا و سرکوب شدید مردم این کشور اشاره داشت و متذکر شد: این رژیم بر خلاف ادعای خود به تمام مردم جهان ظلم و ستم می‌کند، پای خود را روی حلقوم مردم گذاشته است و اجازه نفس کشیدن نمی‌دهد.

 امام جمعه یاسوج با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند مدعی عدالت باشد، گفت: مردم سیاهپوست در این کشور حق نفس کشیدن ندارند و امروز هم تلاش دارد که ملت ایران نفس نکشد ولی ملت اما امروز نفس می‌کشد و نفس آمریکا را هم خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار