جانشین فرمانده ناجا:

نگاه پلیس به امنیت، نگاهی اجتماعی و مردم محور است

سردار قاسم رضایی نگاه پلیس به امنیت را نگاهی اجتماعی و مردم محور خواند و جلب رضایت و اعتماد مردم را اولویت ماموریت‌های ناجا عنوان کرد.
کد خبر: ۴۰۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ - 12June 2020

نگاه پلیس به امنیت، نگاهی اجتماعی و مردم محور استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان با قدردانی از تلاش و زحمات همرزمان خود در تأمین و ارتقاء امنیت اظهار داشت: پلیس با روحیه انقلابی، ولایی و تکلیف مداری خدمت می‌کند.

وی مسیر و راه نیروی انتظامی را مسیر و اهداف شهدا دانست و بر ترویج و اشاعه این فرهنگ تأکیدکرد.

سردار رضایی قوای انتظامی کشور را دارای جایگاهی ویژه بین مردم و جامعه اعلام کرد و گفت: به همین دلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نام مقدس بر این سازمان نهاده است.

این مقام ارشد ناجا با بیان این که نیروی انتظامی از موثرترین مؤلفه‌های امنیت در جامعه به شمار می‌رود بر مراقبت، حفاطت و حراست از کارکنان این سازمان بزرگ و مقدس تأکید کرد.

وی در ادامه جلب رضایت و اعتماد مردم را اولویت ماموریت‌های ناجا عنوان کرد و افزود: تمام طرح‌ها و برنامه‌های نیروی انتظامی بر پایه احکام و اصول اسلامی که بر مردم داری تأکید ویژه دارند، استوار است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه رفتار مناسب با مردم از راهبرد‌های دائمی و کاربردی پلیس است، گفت: یک سرباز، منش اسلامی پلیس را برای خانواده و جامعه خود باید به الگو ببرد.

وی با تاکید بر تحقق پلیس در تراز جمهوری اسلامی اظهار داشت: بسیاری از ماموریت‌های نیروی انتظامی بر اساس مطالبات مردم شکل می‌گیرد.

سردار رضایی با اشاره به ضرورت اشراف اطلاعاتی و مدیریت راهبردی پلیس، بر فعال شدن دبیرخانه امام علی (علیه السلام) در استان تأکید کرد.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: امروز نگاه پلیس به امنیت، نگاهی اجتماعی و مردم محور است.

سردار «عبدالله حسنی» فرمانده انتظامی استان سمنان در ابتدای این جلسه برنامه‌ها و تدابیر پلیس در برقراری و تأمین امنیت در این استان را تشریح کرد.

در ادامه این جلسه نیز آخرین وضعیت امنیتی استان سمنان به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها