امام جمعه معمولان:

زنده نگهداشتن یاد شهدا پاسداری از انقلاب است

حجت‌الاسلام «حسن رضایی» گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ آثار آنان و تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا در واقع پاسداری از اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۴۰۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵ - 12June 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «حسن رضایی» امام جمعه معمولان، امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدای شهر معمولان، اظهار داشت: رضایت و کلام شهدا و خانواده آنها  تبعیت از ولایت فقیه و پشتیبانی، صیانت و حراست از کیان انقلاب اسلامی است که این مهم در سفارش‌ها و وصیت‌نامه‌های آنان آمده است.

وی افزود: شهدا با خون خود، جهاد و ایثار جانشان و بر جای گذاشتن وصایایشان دلسوزانه جامعه را به سمت و سوی سعادت هدایت کردند.

امام جمعه معمولان گفت: شهیدان گرانقدر عاشقانه  و به خوبی با خدای تبارک و تعالی با نثار جان خود  در راه دفاع از وطن و دین معامله کردند عزت یافتند و ماندگار، رستگار، سربلند و جاودانه شدند و مردگی برای او تصور نمی شود.

 حجت الاسلام رضایی بیان کرد: هیچ کسی در معامله با خدا متضرر نمی‌شود و تجارت پرسود در دنیا و آخرت، تجارت معامله با خدای متعال است که شهیدان الهی این امر را به خوبی انجام دادند و ما نیز باید بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم و یادمان نرود که  همه ما به شهدا مدیون هستیم و باید سیره و راه آنان  را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه عزت، بقا، امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان است، گفت: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ آثار آنان و تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا در واقع پاسداری از اسلام و انقلاب است.

امام جمعه معمولان خاطرنشان کرد: شهدا از جایگاه والایی در نزد پروردگار برخوردارند و شفاعت کننده ما در آخرت هستند و ما امیدواریم در سرای باقی  از شفاعت شهدا برخوردار شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار